Onko tämä mahdollista???

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

virkki

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Espoo
Onko tämä mahdollista???

Olin viime syksynä isäni luona Sulkavalla (=Savonlinnan lähellä) ja kokeilin LIDL:istä ostamallani analogisella virittimellä ja 80cm lautasella miten hänellä näkyy Astra 19,2E ja hyvinhän se näkyi siis niillä kanavilla,kuin analogisella virittimellä nyt näkyy.

Tämän jälkeen hänellä kävi joku asentaja Savonlinnasta testaamassa Canal+ näkyvyyttä ja sitä ei hänen mukaansa ole, koska talo sijaitsee "kuopassa". Ihmettelen tätä suuresti, sillä vaikka talo sijaitsee kuopassa, niin talon harja (jossa Canalia testattiin) on reilusti tien pinnan yläpuolella ja peilin edessä ei ole mitään esteitä reilusti yli 10m metrin matkalla. (Itse testasin vielä tuota Astra1 lähes maan pinnalta enkä talon harjalta ja silti näkyi!)

Canalin satelliitilla Thorilla pitäisi tietääkseni olla voimakkaampi signaali kuin Astra1:llä ja analogisuus/digitaalisuus laitteiden välillä ei tässä pitäisi kyllä olla syy näkymättömyyteen, vai?

Mulla on nykyisin tietysti digitaalinen viritin ja sillä ois tarkotus testata asiaa uudestaan, jahka ehdin.
 

Charlie

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Espoo
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

Charlie

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Espoo
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

macc

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Hellhole
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös