Nyt on pakko kysyä

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

pelle1

Huoltovalikon jäsen
Nyt on pakko kysyä

Olen tässä tusannut ja käsi sydämellä lupaan, että lukenut läpi kaikki idiotti guidet ja muut ympäri maailmaa, mutta edelleen ei Jukolaisen tukan alle mene kaikki.

Pyydän siis hövelisti että saisin vastauksen pariin kysymykseen. Olen siis onnistunut pääsemään jollain lailla sinuiksi tämän boxini kanssa mutta tuskaisen hidasta on oppiminen.

DM toimii hienosti tämän langattoman yhteyden kanssa ja olen hienosti saanut FlashWizardin avulla tungettua sinne useampiakin eri imageja, eli siltä osin no hätä. Mutta tämä varmaan kaikille yksinkertainen originaalin Anal kortin käyttäminen ei vieläkään onnistu.

Olen nyt pudottanut Dreamille tällaisen imagen kuin 7020 NBC CVS plus NewCamd.

Löydän sieltä tubox\config\newcamd hakemiston josta löytyy tällaisen fileet kuin betaA.cfg ja betaB.cfg sekä sitten new602.cfg.

Kummankin betan sisältä löytyy seuraava sisältö:

SERIAL_PORT = 0
USER = local local
BOXID = XXXXXXXXXX

New602.cfg filestä sitten löytyy tuo kohta AU = yes

Nyt kun sitten tyrkkään tuohon x:ien tilalle tuon koneeni sarjanumeron 10 ensimmäistä merkkiä, niin seuraa kysymys:

Olenko ollenkaan oikeassa suunnassa ja jos niin mitä pitää tehdä seuraavaksi? Mitään nimittäin ei tapahdu, eli ei aukene taivas. Kumpi on oikea beta file vai onko kumpikaan, sillä sellaista cardserv.cfg fileä en mistään löydä.

Missä menee metsään ja mitä en nyt ymmärrä?

Minulla on Dreamin kovalevyllä myös Gemini 2.6 ja tuo PLI Diamond. Onko niistä jompikumpi soveliaampi muokattavaksi Anaalille sopivaksi. Flashissä minulla on tuo originaali Dreamin image, jolla tietty saan katseltua esim koneen mukana tullutta "kulttuuritarjontaa"

Kiitos jo etukäteen kaikille avusta.