Nokia 9802S edellinen softa

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Pakana

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Sipoo
Nokia 9802S edellinen softa

Mulla on toi viasatin tarjouksesta 9802S laite, johon latasin sen uuden softan silloin kesällä kun se oli ajankohtaista. Mua ei häiritse noi salaussysteemit mitenkään, vaan nykyisen softan bugisuus, suunnilleen kerran viikossa laite kaatuu ihan itsekseen, ja hukkaa kaikki kanavat muistista, tuon lisäksi kanavat häviää aina kun kone sammuu sähkökatkoon, eli tällä alueella ~4x viikossa, lisäksi kanavat häviävät satunnaisesti myös kun laitteen sammuttaa ihan normaalisti. Vanhalla softalla tätä ei tehnyt. Olen irtisanonut viasat sopparin, joten salausjärjestelmän vaihtuminen ei haittaa, aikomus on suunnata lautanen johonkin järkevämpään satelliittiin kun irtisanomisaika on ummessa, ja katsella ilmaisia kanavia.

Mä koitin etsiä tuohon softan päivitykseen ohjeita, mutta löysin vain vakuutteluja että se ei onnusti mutenkään, sekä jonkin zapparfee linkin joka on nykyään jo kuollut.

Olisiko jollakulla tuo edellinen softa, tai tietoa mistä sen saa. Myös linkki jonkinlaisiin ohjeisiin kuinka päivitys tapahtuu olisi avuksi, sekä tieto kummoinen sarjakaapeli siinä pitää olla.

Mä en ole mitenkään erityisemmin näitä aiemmin harrastellut, katsonut vain lähinnä Viasatin elokuvakanavia, ja satunnaisesti BBC:tä ja CCN:ää.

effer

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.

Vkeys

Huoltovalikon jäsen

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Sijainti
Turku
Laitteisto
Nvidia Shield + Synology NAS DS218+ LG B6 OLED 55" + Genelec

xxx

Rekisteröimätön kävijä