newnigma2 CF Installer

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

jake1981

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
helsinki
newnigma2 CF Installer

Elikäs uudessa newnigma2 2.3.2;ssa tulee mukana uusi plugini: CF Installer

Kyseessä on jonkinlainen barry allenin kilpailija, ihan uusi, ei ole edes kokonaan englannin kielinen, mutta luulen, että pääsin, kuin pääsinkin jyvälle tuon käytöstä :D Eli vaikutti todella simppeliltä..

No joka tapauksessa, ihan ei kuitenkaan tunnu toimivan, sillä root eli / on edelleen mountattu rootfs;stä (joka on flash?) ja siellä on 70% vapaana tilaa, juuri mitään ei ole asennettu, suomipoeka ja autorecorder ja camitkin olen poistellut kun nyt ei maksukorttia ole.. Eli sen kummempia tutkimatta olen tainnut tulla kaikesta huolimatta käynnistyneeksi flashistä :/

Pistin newnigma2;n foorumille vähän kyselyä englanniksi asiasta..

dmesg ilmoittelee muuten jotain että ei ole mainittuna mikä videomoodi pitäisi olla käynnistyksen yhteydessä.. Voiko sen siis valita? Ottaisin ton RGB;n mieluummin ku S-Videon (vai oliko se toisinpäin) kun ärsyttää kun käynnistyessä kuva on "rosoinen".. Tuo ongelmahan korjaantuisi Barry Allenilla, mutta mä kyllä mieluusti annan uudelle tulokkaalle mahdollisuuden, BA toimii hienosti kyllä, mutta on hieman kankea käyttää (kokeilepa palata EXIT napilla menuissa taaksepäin, AINA, paitti kursoria liikuttaessa BA suorittaa jonkinlaisen prosessin)..

Lisää tietoa:
http://www.newnigma2.to/wbb2