moottoria hankkimassa

• Viestiketjun aloittaja j2k
  • Aloituspäivämäärä
Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

j2k

Huoltovalikon jäsen
moottoria hankkimassa

Olen harkinnut moottorin hankintaa nykyisten kahden lautasen ja sivusyöttöjen tilalle. Minulla ei ole minkäänlaisia kokemuksia moottoreista joten kaikki kommentit ovat tervetulleita.

1. Kannattaisiko ostaa USALS komennot osaava motti vai riittääkö diseqc 1.2? Mikäli olen ymmärtänyt oikein USALS moottori osaa itse kääntää lautasen oikeaan asentoon sen jälkeen kun se on asennettu ja konfiguroitu. Diseqc 1.2:ssä käsittääkseni positiot ajaa käsin moottoriin ja tallentaa siihen. Olenko ymmärtänyt väärin?

2. Osaako Dreambox 5620-S USALS ohjauksen? Diseqc 1.2 löytyy ainakin.

3. Mikä seuraavista moottoreista mielestänne kannattaisi hankkia?
- Superjack DG 120
- Motek SG2100
- Stab HH 120

Superjack olisi halvin mutta olen lukenut että niiden laatu vaihtelee melkoisesti. Joukossa on kuulemma moottoreita joissa on jo uutena melkoisesti klappia. Motek puolestaan pitäisi olla laadukkaampi mutta kuulemma hitaampi kääntymään. Stabbia kehutaan eniten mutta sillä nyt onkin hintaa noin 40 euroa enemmän kuin kahdella ensimmäisellä.

Muusta laitteistosta sen verran että Triaxin TD-110 lautasen ja invacomin 0.3db mikropään ajattelin hankkia moottorille kaveriksi. Tietääkö kukaan parempaa saman hintaluokan lautasta.

Kiitokset vastanneille.

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto