Mikä olisi järkevä Dreambox videotykille

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

antti8585

Huoltovalikon jäsen
Mikä olisi järkevä Dreambox videotykille

Olen tässä pitkän aikaan miettinyt että miten päivittäisin perinteisen Samsung 9500 Sat ja halpis Digi-TV ter paketin videotykkikäyttöön sopivammaksi.

Laitteistoa mitä tällähetkellä on:
Epson TW600 1280x768 tykki
Onkyo 600 vahvistin joka switchaa YUV komponenttisignaalia ja s-video signaalia tykille (+ DD ja DTS ääni )
XBOX pääasiassa XBMC Mediacenter käyttö 1280x768 komponenttina
Linux serveri isolla kiintolevyllä SMB CIFS ym. kaikki mahdollisia

No nyt sitten asiaa, eli olen harkinnut että hankkisin 1kpl DB500T ja 1kpl DB500S.
7025:sta en ole harkinnut siksi että en halua kiintolevyjä katselupaikkaan surisemaan joten tuota HDD ominaisuutta en kaipaa yhtään.

Mutta pystyykö näistä mikään tuottamaan 720p signaalia ulos?
Tuo XBOX ja XBMC on kuningas peli kyllä videon toistamiseen linux-serveriltä ja siinä on jopa jotakin Dreambox softiakin joten sen kautta saisin ainakin nauhoitetut lähetteet 720p:nä ulos. Mutta saanko mistään suoraan tuota ulos livenä?

Mitään virallista hdtv tukea en varmaankaan kaipaa kun sellaisia lähetyksiä ei minulle vielä mistään tule.

En ole nyt vielä mitään hankkinut mutta meinasin jo että DB500T:n olisin hankkinut ja viritellyt siihen tarvittavat softat kuntoon. En pelkää puuhastelua linux:n parissa, mutta PC htpc viritystä DVB-T DVB-S:llä en ole uskaltanut lähteä rakentelemaan, koska sen katson liian työlääksi (conax tuki pitäisi olla).

Saa laittaa hyviä pointtereita jos tästä on jo keskusteltu paljon, 2vk olen noita DB alueita "työkseni" lueskellut. :)

AN
 

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Sijainti
Turku
Laitteisto
3 * Nvidia Shield + Synology NAS DS218+ LG 77CX6LA + Genelec + RasPi/rAudio + Adam T5V + T7V + T10S - ArcoLinux
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös