SkyPerfecTV
Huoltovalikon jäsen
- Sijainti
- Mansen kyljessä
Matkan jälkeen kanavia hukassa
Olin tässä puolitoista viikkoa pois maasta ja pistin siksi aikaa laitteet kylmiksi. Kun sitten tulin takaisin niin muutamat kanavat oli hukassa. Raceworld TV(19.2E) loisti olemattomuudellaan eikä Sirius Channel(5E) enää näkynyt.
"Haetaanpa kanavat uusiksi" ajattelin. Selvisi että Sirius Channel oli muuttunut Sirius Channel 2:ksi tms. ja Raceworld TV oli edelleen olemassa.
Raceworld on kiusallaan näkynyt kerran reissun jälkeen kun boottasin boksin uusiksi.
Muistaakseni Astrasta on löytynyt mun kokoonpanolla yli 1000 palvelua mutta nyt niitä löytyi alle 700.
Toisaalta ne mitkä näkyy näkyy mielestäni yhtä hyvin kuin ennenkin???
Nyt olen pähkäillyt eri vaihtoehtoja:
Voisko joku paremmin uutisia seuraava valaista olisko uudelleenjärjestelyjä tai kovia tuulia esiintynyt ajalla 30.4.-11.5.?
Mahdollisuuksia lienee mm. kiivetä katolle hienosäätämään, ostaa isompi lautanen ja pyytää lupa asentaa se eri paikkaan, suolata naapurin puut jotta kuolevat pois, uusia kaapelointi ja LNB taikka kenties vaihtaa vastaanotin.
Olin tässä puolitoista viikkoa pois maasta ja pistin siksi aikaa laitteet kylmiksi. Kun sitten tulin takaisin niin muutamat kanavat oli hukassa. Raceworld TV(19.2E) loisti olemattomuudellaan eikä Sirius Channel(5E) enää näkynyt.
"Haetaanpa kanavat uusiksi" ajattelin. Selvisi että Sirius Channel oli muuttunut Sirius Channel 2:ksi tms. ja Raceworld TV oli edelleen olemassa.
Raceworld on kiusallaan näkynyt kerran reissun jälkeen kun boottasin boksin uusiksi.
Muistaakseni Astrasta on löytynyt mun kokoonpanolla yli 1000 palvelua mutta nyt niitä löytyi alle 700.
Toisaalta ne mitkä näkyy näkyy mielestäni yhtä hyvin kuin ennenkin???
Nyt olen pähkäillyt eri vaihtoehtoja:
- Puita liian lähellä ja lehdet tuli puihin? Toisaalta Astran sektorista on jopa kaadettu tänä keväänä pari puuta.
- Liitoksiin on päässyt kosteutta kun mulla ei oo vulkanoivaa teippiä Bilteman liittimien päällä? Toisaalta twineissä on muoviset suojat joten sade ei tule ainakaan suoraan liittimille.
- Taivaalla on tehty uudelleenjärjestelyjä ja jotain keilaa on muutettu? Toisaalta niin radikaaleista muutoksista olis varmaan kerrottu Huoltovalikossakin.
- Auringossa tapahtuu ja osa satelliiteista on nirvanassa? Taaskin aika radikaali muutos.
- Kova tuuli on tönäissyt lautase[n|t] pois kurssista? Ehkä en oo ruuvannut muttereita tarpeeksi tiukkaan.
Voisko joku paremmin uutisia seuraava valaista olisko uudelleenjärjestelyjä tai kovia tuulia esiintynyt ajalla 30.4.-11.5.?
Mahdollisuuksia lienee mm. kiivetä katolle hienosäätämään, ostaa isompi lautanen ja pyytää lupa asentaa se eri paikkaan, suolata naapurin puut jotta kuolevat pois, uusia kaapelointi ja LNB taikka kenties vaihtaa vastaanotin.