Laatu kankaiden merkit?

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

maagiboy

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Paimio
Laatu kankaiden merkit?

Yritän metsästää jostain hyvä laatusta kangasta. Olen aivan uusi näissä hommissa joten merkeistä ei ole hajua..Olen surffaillut aika lailla ja kaiken näköistä on tullut vastaan. Tykkiä (PT-A900) olen tilaamassa saksasta joten meinasin samalla tilata kankaan sieltä. Idealosta vertaamalla, kaupoissa jossa tykki on halpa eli n.1500€ luokkaa ei oikeen tunnu suurta valikoimaa valkokankaissa olevan.

Mitään näistä merkeistä ei oikeen ole tullut missään Saksan verkkokaupassa vastaan mistä foorumeilla usein puhutaan;

Draper
Projekta
Eurosreen

Olen etsimässä Kiinteää screeniä koko jotain 100" luokkaa. Nyt tosiaan haluaisin tietää näistä merkeistä. Haluaisin kerralla kunnol kankaan että heti 1kk päästä sitä ei oltaisi taas vaihtamassa.. Tietysti jos täältä meidän kotimaasta saa jotain erittäin hyviä kankaita niin voin sen myös täältäkin ostaa.

Kysyn siis nyt viissaammilta mitä merkkejä suosittelette?? Niistä on jo taas paljon helpompi alkaa karsia kun edes tietää jotain. Hintaa ajattelin max sijoittaa 1000€ mutta jos erot esim 500€ kankaisiin ovat suht pieniä maksan tietysti mielummin vähemmän.

Tälläinen tarjous oli Netpowerissa:

http://netpower.cybershop.de/index.p...rtimentnummer=

Tiedä sitten merkistä Hamaxx.? Tuolle A900 tykille tuo on projectorcentralin mukaan liian suuri koska Gain on kankaassa vaan 1.0. Laskurin mukaan jo Gain 1.1 riittäisin tuon kokoiselle..Mitä olette mieltä? Tuo kyllä on rullattava screeni mutta todella halpa tarjous..

Asiasta toiseen kuinka paljon "nitsejä" pitäisi olla jotta kuvan kirkkaus olisi todella hyvä? N.50 nits olen ymmärtänyt..Korjatkaa jos olen väärässä..

Niin eli auttakaa miestä ojassa. Siis laatu kankaita??? Merkkejä??

Kiitos paljon kaikille vastanneille.. Toivottavasti saan homman pien rullaamaan ja vehkeet tilattua koska näpit syhyävät siihen malliin..