Mulla on viime aikoina ollut sellainen ihmeellinen ongelma, että kun hyppii mainosten yli, niin kuva alkaa satunnaisesti nykiä. Siihen auttaa kun pomppii 1 tai 3-näppäimellä kerran tai pari johonkin suuntaan. Mutta itsestään nykiminen ei lopu. Ja tuota on siis vain tallennusten toistossa.
Tuota alkoi ilmetä pari kuukautta sitten. Alunperin mulla oli Newigma2 2.8, päivitin sen nyt 3.2.2-versioon, mutta ongelma ei muuttunut mitenkään.
Mahtaako taas olla virtalähde menossa (kaikki konkat vaihdettu itse tammikuussa 2010), vaiko kovalevy hajoamassa? Kaikki muu kyllä toimii ihan OK.
Tuota alkoi ilmetä pari kuukautta sitten. Alunperin mulla oli Newigma2 2.8, päivitin sen nyt 3.2.2-versioon, mutta ongelma ei muuttunut mitenkään.
Mahtaako taas olla virtalähde menossa (kaikki konkat vaihdettu itse tammikuussa 2010), vaiko kovalevy hajoamassa? Kaikki muu kyllä toimii ihan OK.