Kovalevy T-boksit ?

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

jarmoke

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Tampere
Kovalevy T-boksit ?

Kertokaa kokemuksia kovalevyllisitä bokseista, toimiiko nykyisillä softilla hyvin ("hyvin" on tietysti makuasia, itse vaadin 400+€ ostokselta sellaista toimintaa mihin se on tarkoitettukin, ilman usein toistuvia ongelmia). Ainakin jossain vaiheessa oli "kuulemma" ongelmaa esim. kovalevyltä toistettaessa kuvassa nykimistä, nauhoitus suoraan ohjelmaoppaasta oli ehkä ongelma, Nokialaisen tuulettimen kova ääni (uudemmissa malleissa uusi, hiljaisempi tuuletin?) jne jne

Haluaisin (ja uskon että moni muukin miettii samaa asiaa) kuulla käyttäjien mielipiteitä, liikkeen myyjä totesi ettei niissä "nykyisillä softilla" mitään ongelmia ole mutta silloin alussa oli joissain YKSILÖISSÄ... .tottakai totesi, hehän myyvät tuotetta...
Kiinnostaisi esim. Finlux DVB T-620 tai Nokia Mediamaster 260T (miinuksena vain 1 viritin), toki saa suositella muutakin...

Sitten "teknisempi" kysymys tuohon kovalevyyn liittyen: Voiko kovalevyä "järjestää" mitenkään, ainakin tietokoneella kun useaan kertaan on tallennettu ja poistettu tietoa levy ns. pirstaloituu, eli sama tallennus jakautuu useaan eri kohtaan eri puolille levyä --> hakuaika levyltä pitenee ja silloin ainakin tuota nykimistä voisi esiintyä. Onko noihin mahdollista tehdä jotain defragmentointia (mieluummin itse laitteessa kuin siten että levy pitäisi irroittaa ja tehdä esim. tietokoneella)? Vai olisiko tuo jotenkin automaattisesti hoidettu...

Toinen vaihtoehto on ostaa edullisempi boksi ilman kovalevyä ja laittaa se sitten aikanaan kakkostelevision kylkeen... Ai niin, ei tarvitse kysyä kuka hullu sieltä terrestiaaliverkosta mitään tallentaa, vaimo ainakin tykkää katsella ohjelmia silloin kun itse tahtoo, tällä hetkellä videot kovassa käytössä ;o)

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.

JN

Huoltovalikon jäsen

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV