kortinlukijaongelma, ei näy hardware-listassa

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

keljo

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Helsinki
kortinlukijaongelma, ei näy hardware-listassa

Olen yrittänyt saada MTV3/Welhon ( molemmat samalla kortilla) maksukanavia toimimaan, mutta huonolla tuloksella, vaikka mitä tekisi, ei näy minkäänlaista kuvaa, Scifiltä tai muiltakaan kanavilta.

Asensin uusimman CCcamin ja sen conf-osan, kuten täältä olin oppinut, mutta se ei auttanut asiaa. Sen jälkeen asensin muitakin emulaattoreita (ja nyt olen ottanut muut pois, paitsi CCcamin), ilman tulosta.

Nyt olen havainnut, että kumpikaan asema ei näy setup /information/hardware- tiedoissa. Kaikki muu siellä kyllä näkyy, USB-portit jne. Nyt kai olisi hyvä tietää ensinnäkin olenko oikeassa siitä, että itse kortinlukijoissa on jotain vikaa, fyysistä tai ohjelmallista ? Latasin myös CCcam info-pluginin, joka sekään taida havaita, että kortin lukijassa on minkäänlaista korttia. Yritin jopa työntää korttia sirupuoli alaspäin lukijaan, kun en ollut varma miten lukija toimii….

Miten tällaista ongelmaa pitäisi lähestyä ? Miten voin esim. sulkea pois kortinlukijoiden fyysisen rikkoutumisen? Vai pitäisikö kortti tarkastuttaa Welholla ? Sama fyysinen kortti on ollut mulla noin 3 vuotta ja se toimi Topfieldissa. Vai pitääkö minun mounttata kortinlukijat jotenkin järjestelmään?

Kone on DB 7025 +, ja siinä on imagena gemini2-380-dm7025-200809261404.nfi ja päällä plugin-extensions-suomipoeka_0.8.8-r4_mipsel(2).ipk

t J

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.