- Sijainti
- Turku
- Laitteisto
- 3 * Nvidia Shield + Synology NAS DS218+ 2 * LG 77" + Genelec + WiiM Pro Plus & Mini + Adam T5V + T7V + T10S - ArcoLinux
Jos Kodi ei ole tuttu mediasoitin, kannattaa ehdottomasti tutustua.
Ohjelmisto on ilmainen, avointa lähdekoodia ja on tarjolla lähes mille tahansa laitteelle/käyttöjärjestelmälle.
Itse en ole vuosikausiin tähän tutustunut kun joskus aikanaan näin Xboxissa pyörivän softan ja olen siitä asti virheellisesti samaistanut softan peliohjaimella toimivaksi mediasoittimeksi tms.
Mixu kävi kylässä ja esitteli XBMC:tä PC:lläni ja siitä lähti innostus tähän softaan.
Lisätietoa mm:
Kodi (software) - Wikipedia, the free encyclopedia
Kodi | Open Source Home Theatre Software
Itse ostin juuri pienen Intel Nuc tietokoneen Kodi-käyttöä varten.
Tällä hetkellä odotellessani Nucin saapumista, testaan Kodia Raspberry Pi :llä OpenElec-softan avulla.
Ohjelmisto on ilmainen, avointa lähdekoodia ja on tarjolla lähes mille tahansa laitteelle/käyttöjärjestelmälle.
Itse en ole vuosikausiin tähän tutustunut kun joskus aikanaan näin Xboxissa pyörivän softan ja olen siitä asti virheellisesti samaistanut softan peliohjaimella toimivaksi mediasoittimeksi tms.
Mixu kävi kylässä ja esitteli XBMC:tä PC:lläni ja siitä lähti innostus tähän softaan.
Lisätietoa mm:
Kodi (software) - Wikipedia, the free encyclopedia
Kodi | Open Source Home Theatre Software
Itse ostin juuri pienen Intel Nuc tietokoneen Kodi-käyttöä varten.
Tällä hetkellä odotellessani Nucin saapumista, testaan Kodia Raspberry Pi :llä OpenElec-softan avulla.