Kirotut 5620:t ?

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

pipox

Rekisteröimätön kävijä
Kirotut 5620:t ?

Vajaan viikon leikittyäni noilla 5620 dreamboxella, olen enemmän kuin ihmeissäni ko. laitteiden kanssa. Jokainen image tekee seuraavaa: Kun boxin käynnistää alusta alkaen, eli töpseli seinään & menoksi ja kanavaksi sattuu jokin salattu kanava, ei kuvaa tule tv:n ruutuun aluksi minkäänlaista. Tovi kanavien vaihtelua tai kaukolla standby tilaan komentamalla ja heti takaisin saattaa kuva sitten aueta.

Sitten normaalisti kanavilla surffaillessa yhtäkkiä loota päättääkin että ei avaa kanavia. Pimeetä on kuin täällä pohjoisnavan lähellä Joulukuussa.
Siihen ei yleensa auta kuin reboot.

Imageina olen kokeillut Hydra Olympia, Hydra Angharad, DFB v2reloaded, PLI 0109, Terminator VT6 ja Tiger 20040610.
Tigger oikeastaan ainoa joka ei tee tuota, että hävittää kuvan.

Boxeja on 2, joten ei lienne yksilö vika, kun molemmat tekee samaa.

Emuja ei ole kuin newcamd ja radecast (tiggerissä scam) ja korttina analin alkup. lappu.

Kysymys kuuluu että onko tämä aivan yleistä, eletään vaan moisen kanssa vai vaivaako minua jokin mystinen epäonni ?

Yksikään kymmenistä 7000:sta, joita on käsien läpi kulkenut ei ole tuommoista tehnyt, viimeisen reilun 2 vuoden aikana.

En oli vielä kerenny debugaamaan boxeja, että mitä siellä oikeasti tapahtuu. Jospa joskus kerkeisi. :eek: