Kysymys Keinoja tallenteiden kätevään kopiointiin?

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

htoyryla

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Sijainti
Helsinki
Laitteisto
VU+ Duo2, openatv 5.3.
Alkaa VU+ Duo2:ssa mulla tulla sisäinen 1T levy täyteen. Hommasin 2T ulkoisen levyaseman ensimmäiseksi arkistolevyksi. Äkkipäätä en nähnyt itse boksin käyttöliittymässä (OpenATV 5.3) oikein mitään tiedostojen hallintaominaisuuksia (paitsi move, ilmeisesti yksittäiselle tiedostolle), joten laitoin nyt komentorivillä cp -r /media/hdd/movie /media/usb/

Komentorivin keinot kyllä riittävät minulle, mutta kiinnostaa silti mitä järkeviä vaihtoehtoja on siihen, että haluaa laajamittaisesti järjestellä tallenteita levyasemien välillä.

Mulla on kyllä NAS ja muitakin koneita verkossa joita voisi tässä käyttää, jolloin toki käytössä olisi ao. käyttiksen filemanagerit sun muut, mutta en mielelläni kierrätä isoja kopiointeja verkon yli enkä toisen koneen kautta.

Vähän sama koskee tallennusta. Tämä järjestelyn tarvehan osaltaan syntyy mulla siitä että talletan boksin sisäiselle levylle, enkä suoraan ulkoiselle tai peräti verkon yli NAS:sissa kiinni olevalle ulkoiselle. Pidän tätä omassa käytössäni hyvänä järjestelynä.