27.6.2004 #1 C Cergei Huoltovalikon jäsen Hydra Imaget Olen kokeillut eri versioita Hydra Imageista mutta, mutta, kaikki on "pimeenä" Vai onko "uusimmat" Hydrat suunattu uudelle dreamflash 1,4:sille Kysyn siksi, koska olen itsekin kohta aivan pimee tämän DB:sin kanssa
Hydra Imaget Olen kokeillut eri versioita Hydra Imageista mutta, mutta, kaikki on "pimeenä" Vai onko "uusimmat" Hydrat suunattu uudelle dreamflash 1,4:sille Kysyn siksi, koska olen itsekin kohta aivan pimee tämän DB:sin kanssa
27.6.2004 #2 effer Huoltovalikon jäsen Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
27.6.2004 #3 K kyöde Huoltovalikon jäsen Sijainti Helsinki Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
27.6.2004 #4 P polarbear Huoltovalikon jäsen Sijainti North Pole, eskimo village, third igloo on left.. Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
27.6.2004 #5 Raitsa Ylläpitäjä Ylläpitäjä Sijainti Turku Laitteisto 3 * Nvidia Shield + Synology NAS DS218+ 2 * LG 77" + Genelec + WiiM Pro Plus & Mini + Adam T5V + T7V + T10S - ArcoLinux Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
27.6.2004 #6 P polarbear Huoltovalikon jäsen Sijainti North Pole, eskimo village, third igloo on left.. Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
28.6.2004 #7 Charlie Huoltovalikon jäsen Sijainti Espoo Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
28.6.2004 #8 P polarbear Huoltovalikon jäsen Sijainti North Pole, eskimo village, third igloo on left.. Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
28.6.2004 #9 Charlie Huoltovalikon jäsen Sijainti Espoo Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.