HTPC ja Sat

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Ghostman

Huoltovalikon jäsen
Niin olen tässä jo aika runsaasti selaillut kaikenmaailman satelliitti sivuja, mutta paria asiaa on jäänyt epäselviksi. Niin tarkoituksena olisi katsoa koneen kautta kaikkia lähetyksiä tykiltä ja varsinkin silloin kun nuo HDTV lähetykset alkavat niin sen resoluution voi skaalata sopivaksi.

1. Niin miten nuo DISEqC 1.2 ja 1 erovat, voiko kummallakin ohjata kääntömoottoria?

2. Tekeekö tuolla Hercules Smart-TV Satellite DVB-S korttissa olevalla korttipaikalla mitään, jos tarkoituksena on purkaa kaikki mahdolliset salaukset. Siis lähinnä olen miettiny ostanko tuon herculeksen vai skystar 2.

3. Mikä on Ci-emu? Onko se niinkusta softapurku vai pystyykö tietokoneella edes ylipäätään purkamaan noita saluksia ja tuo yanksekin viissiinkiin liittyy tuohon purkamiseen jotenkin. Ainakin oma järkisanoisi, että se olisi mahdollista. Tähän tietämättömyyteen on vaikkuttaneet toisten eri mielipiteet joita olen lukenut. Toiset sanovat toista ja toiset toista. Ota siintä nyt sit selvää, jos joku viitsi selventää tätä.

Tuosta HTPC:n ja satelliitti pci-korttien käytöstä ei paljoa ole täällä keskustelua ollut enkä ole oikein edes löytäny englanninkielisiäkään, jos joku sattuisi tietämään niin viitsikö laittaa linkin.

Takaisin