Gemini2 2.40 rupes jumittaan

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Micci

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Raisio
Laitteisto
T90 + UHF + VHF
Duo2 (T2+S2), Uno (T2)
Gemini2 2.40 rupes jumittaan

Gemini2 2.40 alkoi viikonlopun aikana ensin yhtäkkiä silloin tällöin itsekseen vaihtaa kanavaa. Sitten seuraavana päivänä alkoi satunnaisesti jumittamaan (vain IVO-reset auttoi). Kolmantena päivänä jäi Boot/BSOD -oravanpyörään, eikä edes IVO auttanut.

Onneksi laitteessa multiboot ja sain bootattua vanhaan kunnon 1.90:ään. Nyt käytän sitä siis 2.50:ä odotellessa.

Ihme juttu tuo, koska 2.40 oli pyörinyt loistavasti aina ilmestymisestään saakka. Ainoana pikku ongelmana mulla ollut 2SUB-tekstityksen turha "ennakko" YLE-kanavilla (tekstit muutaman sekunnin etuajassa), mutta se lienee YLEn syy, koska sitä ei esiinny muilla kanavilla ja näköjään tuo esiintyy myös 1.90:ä käytettäessä.

Onko tuo jumittaminen ihan normaalia Linux-maailmassa, vai menikö CF-kortti kenties sekaisin? Mun on kai pakko poistaa tuo 2.40 ja asentaa sinne uusi image. Onneksi Barry Allen on helppokäyttöinen.

Vertailuksi: Mulla on ollut PC:ssä sama WinXP -asennus ainakin vuodesta 2004 lähtien, eikä ole kertaakaan joutunut formatoimaan kiintolevyä ja asentamaan uudelleen. Se vain porskuttaa, vaikka annankin sille turhan paljon kenkää välillä (asentelen turhia ohjelmia ja otan ne sitten pois). PC on musiikkistudiokäytössä, eli todella kovilla (sitäpaitsi se on vuodelta 2003, wanha Athlon XP 2400+).
VÄHÄN eri maailmaa kuin vanha Win98...

-M-

Micci

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Raisio
Laitteisto
T90 + UHF + VHF
Duo2 (T2+S2), Uno (T2)
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.

pmantynen

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Forssa
Laitteisto
Vu+ Duo (sat), Vu+ Solo2 (sat) + 2x Sundtek USB, lautaset: T90, Gibertini 150 (polarmount), Gibertini 100 (diseqc-moottori)

pmantynen

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Forssa
Laitteisto
Vu+ Duo (sat), Vu+ Solo2 (sat) + 2x Sundtek USB, lautaset: T90, Gibertini 150 (polarmount), Gibertini 100 (diseqc-moottori)

pmantynen

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Forssa
Laitteisto