Finepass FTR 1000 DR

• Viestiketjun aloittaja rtt
  • Aloituspäivämäärä
Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

rtt

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Finepass FTR 1000 DR

Ostin otsikon mukaisen boksin kakkos boksiksi emännälle, kriteereinä edullinen videon korvaava laite. (Laite on siis DVB-T laite handanin valmistama)

No edullisuus 89€ ilman kovoa ja kallis postikulu 36€ se siitä edullisuudesta.
No itse asiaan laite on teknisesti vanha yksi tuneri (tiesin tämänkin) ja todella epävakaa softa (tätä en tiennyt). laiteessa oli aluksi 1.00 firmis jonka päivittelin 1.05 ja ongelmat senkuin lisääntyi joten kyseistä laitetta ei voi suositella edes pahimalle vihamiehelle.

muutamia ongelmia mainitakseni
Tallenteista puuttuu ääni välillä, kelatessa tulee blue screen ja boksi jumahtaa, ylen kanavilla ei textistystä (tämä oli tiedossa etukäteen), Boksi ei käynnisty näyttö rullaa vaan ympyrää ja mitään ei tapahdu vaikka käynistelee noin 8 kertaa sitten saattaa lähteä käymään. (Niin juu olen koittanut 5 eri kovolla kovo on ehjä)

Valmistajan tuki sivut vain saksaksi eivät minua pahemmin lämmitä jos joku löytää toimivan firmiksen kiitän ja kumarran muussa tapauksessa tuo saa palata saksan maalle. Ainiin unohtui se että löysin tuolta valmistajan foorumilta tiedon etteivät korjaa tuota textitys asiaa koska laite on valmistettu tääasiassa saksan markkinoille ja Handan tekee pohjoismaiden markkinoille omat laitteensa?
Onko meillä noin eri systeemit kuin saksassa?

Kertokaa fiksummat minua suoraan sanottuna v..tt...

hups huomasin jälkikäteen tuon toisen vastaavan ketjun mutta menköön kun on tänne asti kerennyt jos
koette tämän aiheettomaksi ketjuksi ainahan sen voi poistaa...