Dreami nauhurina

• Viestiketjun aloittaja m2
  • Aloituspäivämäärä
Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

m2

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Pori/Turku
Dreami nauhurina

Eli onko tietoa tai kokemusta onko mahdollista laittaa Dreamboxia toisen digiboksin perään toimimaan nahurina. Toisena digiboksina on canaalin combo ja tarkoituksena on vastaanottaa lähetys terrestiaalilta ja toiveena olisi tallentaa lähteys digitaalisena dreamille. Tälläisestä haaveilen onko mahdollista ja jos on niin mitä kytken mihinkin liittimeen.

Alkuperäisenä onglelmana on, ettei dreamini tahdistu jostain syystä Thorniin. Kaikki muut sateliittit näkyy ok, mutta thornin sinkku on jostain syystä vaisu. Lätty pyörii moottorilla.

---EDIT---
**** löysin vastauksen tähän nauohoituskysymykseen. Siis ei voi käyttää nauhurina tähän tapaan ****

Täytyy paneutua tuohon Thornin näkyvyysongelmaan, jotta saan nauhoitettua suoraan. Jos tähän on jotain vinkkejä niin niitä otan mielelläni vastaan. Itse olen päätellyt, ettei vika olisi lätyssä koska Thornin molemmin puolin löytyy satelliitteja joiden kuva näkyy ok. Joskea ja captain picardin asetuksia olen lataillut ja myös itse hakenut osan tekokuista kohdalleen thornin sinkkua en vaan tunnu saavan kuntoon.
-m2-

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Sijainti
Turku
Laitteisto
Nvidia Shield + Synology NAS DS218+ LG B6 OLED 55" + Genelec
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Sijainti
Turku
Laitteisto
Nvidia Shield + Synology NAS DS218+ LG B6 OLED 55" + Genelec