Dreamboxin hankinta.

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Spin

Huoltovalikon jäsen
Dreamboxin hankinta.

Olen tässä jo tovin katsellut seuraajaa CD:n combo boxille. Kaikki kanavat tulevat siis CD:n family paketin kautta (myös suomen kanavat). Harava antennin olen katolta heivaamassa kokonaan pois ikänsä vuoksi. Nyt kun CD lisäsi valikoimiinsa myös subin ja jimin, en näe tarpeelliseksi säilyttää koko hökötystä. Lisäksi olen tilannut isompaa televisiota, ja vanhat videot lähtee kaatopaikalle uuden tulevan televisiotason myötä. Siis tallentavaa satboxia tilalle kiiruusti.

Miten Dreambox toimii cd:n kortin kanssa? Tarvitseeko minun ostaa laitteeseen jokin lisämoduli, vai onko laitteessa paikka vakiona? Muita katselukortteja minulla ei ole enkä näillä näkymin edes hanki, riittävästi kanavia näkyy nyttenkin. Mahdollisesti 2 sat viritintä boksiin laittaisin, vai voiko yhdellä virittimellä tallentaa toista ja katsella toista kanavaa samaan aikaan?

Mistä laite kannattaisi hankkia? Olen saksasta katsellut HM Sat Shopista tuota 7025+ mallia mahdollisesti (519e vs. Suomen 629e on jo kohtuullinen hintaero). Ei vain saksan kieli oikein luonnistu. Vaikka sivut saakin myös lontooksi, niin tuotteiden ominaisuudet pysyvät saksankielisinä. Mitä tuossa perus 519e setissä tulee edes mukana, ja mitä siihen on suotava samalla tilata? Joudunko erikseen ostamaan siihen molemmat virittimet? Mallista myös 7025 S Plus versio, tuossa ilmeisesti molemmat virittimet S mallia ja valmiiksi asennettuna? Ei tarvitsisi niitä erikseen tilailla. Kovalevy löytynee hyllystä kun on siirrytty pikkuhiljaa SATA aikaan. 160-250 gigaisella varmasti pääsee omassa käytössäni jo pitkälle.

Mitenkäs tuo toimitus on HM Sat Shopista toiminut? Kuinka pitkiä toimitusaikoja voi odottaa kun tuotetta näkyis olevan varastossa? Paypalia en nähnyt tuolla maksuvaihtoehtona. Toisaalta Cash On Delivery ois varmaan ihan hyvä vaihtoehto, niin ei tarvitse jännittää tuleeko sieltä mitään vai meneekö rahat hukkaan. Tosin toimitus sitten oli muuan euron kalliimpi.

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.