Dreambox 7025 vs Relook 400S

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

salris

Huoltovalikon jäsen
Dreambox 7025 vs Relook 400S

Pähkäilen edelleen tuota satelliittiboxin hankintaa, joka onkin kinkkisempi juttu kuin luulin. Valmistajia tuntuu olevan suhteellisen monta ja virittimien vertailu enemmän tai vielä enemmän hankalaa.

Täällä foorumilla olen lueskellut aiheita Dreambox 7025 laitteesta ja kysellytkin sen toiminnasta. Tulos on ollut erittäin positiivinen, paitsi tuo hinta joka kiipeää lähelle 600 euroa. Minun mielestäni aika paljon virittimestä, vaikkakin koko rahalla saa paljon ominaisuuksia ja laatua.
Lisäksi tukiasiat ovat 7025 laitteessa kohdallaan. Apua saa nopeasti ja asiantuntevasti ja vielä suomenkielellä täältä huoltovalikon kautta.

Netissä surffaillessa satuin löytämään korealaisen valmistajan (DGStation) linux pohjaiselle satelliittivirittimelle, Relook 400S. Laite alkoi kiinnostamaan ja jatkoin tutkimista. Teknisiltä tiedoiltaan laite vaikuttaa aika hyvältä ja kun hintakin oli hm-sat-shopissa 285 euroa kiinnostus heräsi entisestään.
Tähän laitteeseen näyttää löytyvän samoja imageja (esim. Gemini) kuin 7025:kin, joten periaatteessa toiminnat ovat aika lähellä toisiaan?

Itse olen suhteellisen uusi näissä satelliittiasioissa ja vielä uudempi viritinasioissa. Täällä varmaankin löytyy tietoa siitä, että mitenkähän tämä laite ihan oikeasti vertaantuu Dreamboxiin?
Pystyykö sanomaan kumpi on parempi vai onko laiteilla vaan niin erilaiset käyttötarkoitukset?
Onko 7025 tosiaan 2x parempi/monipuolisempi kuin Relook, kuten hinta väittää?

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.