Apua. Kaukkis on rikki..

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Toimiiko DB7000;n kaukosäädin DB7025;n kanssa?

• Toimii ja on täsmälleen sama kapula molemmilla laitteilla..

Äänet: 5 83.3%
  • Toimii, on tosin hieman erilainen..

Äänet: 1 16.7%
  • Ei toimi..

Äänet: 0 0.0%

• Äänestäjiä yhteensä
    6

jake1981

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
helsinki
Apua. Kaukkis on rikki..

Noniin - pitipäs sattua. Emäntä tiputti kaukosäätimen lattialle, ei eka kerta, ja asiasta on ollut joskus puhetta, että yritetään pitää niitä kuin kukkaa kämmenellä mutta kuinkas kävikään..

No juu. Nyt se pirulainen meni sitten rikki ja tarttis uuden, kyllähän tässä pärjätään, kun mulla on makkarissa samanlainen boksi, eli kaukojakin on siis kaksi ja mulla on myös logitechin harmony, mutta yksinkertaisesti olen sitä mieltä, että tuo alkuperäinen kaukosäädin sopii käteen lähes täydellisesti ja se vain.. toimii.

Eli sellainen sitten. Ei muuta kuin hm-satin sivuilta etsimään uutta ja tavallaan moinen löytyikin. DB70XX kaukosäädin. Alunperin tarkoitettu 7000 mallille, ei 7025 mallille, joten täällä on varmaan porukkaa, jolla on MOLEMMAT boksit, jotta voin saada varmuuden ennen tilaamista:

1) toimiiko mallin 7000 kaukosäädin 7025;n kanssa?

2) onko mallin 7000 kaukosäädin TÄSMÄLLEEN samanlainen, muistelisin jonkun maininneen, että jotkin nappulat on erilaisia.
a) jos ei ollut samanlainen, niin mikä on erilaista, haitat, hyödyt?

Jeps, ja kiitoksia mielellään pikaisesta vastauksesta- kärsivällisyyteni on yhtä kuin rehellisyyteni, siis täysin olematon ;)

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.