7025 ja 800 vierekkäin

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

tappari

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Laitteisto
Antenniverkko:
Duo2
Solo SE V2
Uno 4K SE
Ultimo 4K
Satelliitti:
Ultimo 4K
7025 ja 800 vierekkäin

Odottelin minäkin tuota 8000 ihmelaitetta, mutta kun se nyt on markkinoilla päätinkin tehdä pihin (pihi ei ole synonyymi köyhälle) miehen ratkaisun, ja tilasin 7025:een toisen T-virittimen ja entisen S-virittimen tilalle DM800:n. Pääasiallinen syy on se, että satelliittikatselu on pääosin Formel Einz RTL:ltä rivitaloyhtiön peilillä. Tuo Maikkarin rahastajien kiusaksi. Toinen syy on tuo HD-parittelun epäselvä tulevaisuus. Minä kun en näitä laitteita anna palveluntarjoajan valittavaksi, vaan teen päätökset itse. Nythän valinnat on menneet tuonne DM:n suuntaan, ja olen ollut tyytyväinen. Tämän vuodatuksen jälkeen please help Me:
Kauko-ohjaimet ovat identtisiä, ja komentelevat molempia. Luin jostain threadista, että LT:ssä on mahdollisuus antaa erilaisia maskeja laitteille. Kokeilin sitä 7025:n CF-kortilla olevalla BA-multiboot-versiolla, mutta aina vaan se totteli tuota modifiomatonta kakea. Pitäisikö se olla flashissa toimiakseen?
Tämä DBSwitch-plugin, jonka asensin 800:seen on turhan hankala. Minulla on sekä 7025:n flashissa, että 800:lla Gemini2 4.0 ,ja molemmissa näkyy olevan tiedostot /proc/stb/ir/rc/mask0 ja mask1, joista saksankielisissä ohjeissa puhuttiin. Mitäpä näihin tiedostoihin pitäisi DCC:llä kirjoittaa? Kaken ohjelmoinnistahan threadeissahan on jo puhetta ollutkin.
ps.
Kyllä nuo harvat vapaat HD-lähetykset, joita 800 löytää näyttävät hyvältä Sony KLD-46X3500:lla.

timoj

Huoltovalikon jäsen
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Kodi-HTPC, Aerial 2.4m & 3.0m, Sharp Aquos LC-70LE836
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.

tappari

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Laitteisto
Antenniverkko:
Duo2
Solo SE V2
Uno 4K SE
Ultimo 4K
Satelliitti:
Ultimo 4K

tappari

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Laitteisto
Antenniverkko:
Duo2
Solo SE V2
Uno 4K SE
Ultimo 4K
Satelliitti:
Ultimo 4K

tappari

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Laitteisto
Antenniverkko:
Duo2
Solo SE V2
Uno 4K SE
Ultimo 4K
Satelliitti:
Ultimo 4K

tappari

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Laitteisto
Antenniverkko:
Duo2
Solo SE V2
Uno 4K SE
Ultimo 4K
Satelliitti:
Ultimo 4K