Win emu & Windows XP

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

IsoPepe

Huoltovalikon jäsen
Nonniin, vaihdoin kaatuilevan ME:n XP:hen ja yllätys... win emu lakkasi toimimasta. Ainoastaan se väittää että atr send succesfully ja heti perään error recieving ins[0]=-1 Ja waiting reset. Paljon olen kokeillut eri baudeja ja atr:iä. Toimiikohan se kenelläkään XP:n kanssa?

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Terve :D

Mikäli et saa winEmua XP:ssä toimimaan niin kokeile Emulatorek9 nimistä softaa. Se toimi XP:llä testatessani ohjelmaa pari kuukautta sitten. Varsinaisessa "tv-pc:ssä" on kylläkin kakstonninen pyörimässä ja toimii hyvin myös.
Mites Wallbanger pelittää XP:ssä? Ei tietty liity C****iin mutta kiinnostaisi kuulla muutoin.

IsoPepe

Huoltovalikon jäsen
Täytyy etsiä kyseinen softa. Taisin jopa käräyttää toisen kortinlukijan kun sähläsin seasonin kanssa. Kokeilin josko tuo toimisi paremmin korttipaikassa kuin camin kanssa. Jos en sitten ollut skarppina niiden virtojen kanssa :cry: ja vahinko pääsi käymään. Tuo korttipaikka ei tunnista enään korttia, esim via... , seca, yms.

satdigi

Huoltovalikon jäsen
Mulla pelasi hyvin XP:n alla kokeile control panelista sarjaportti asetuksia:

baud 9600
bits 8
parity none
stop bits 1
flow xon/xoff (Tämä on XP oletuksena None)

IsoPepe

Huoltovalikon jäsen
Emulatorek9 löytyi, ei apuja. Voi olla että season lauloi viimeisen laulunsa koska 3.03 cam toimii (kävin kokeilemassa kaverilla) mutta silti ei pelitä. Tyhmä kun on ja ei kerrasta usko niin nyt on sitten toinenkin korttipaikka pimeänä :oops: Kumpikaan ei tunnista mitään korttia. Voikohan season päästää läpi jotain joka polttaa kortinlukijan, olen kyllä luullut että jos se kärähtää niin se menee kokonaan pimeäksi. Maadoitus ongelmia ei ole, ja luulisi että se olisi rikkonut myös camin?

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Ikävää jos Season on rikki mutta oletko kokeillut esim. Wallbangerin kanssa jotain muuta aukaista? Kokeile Seasonilla vaikka Via:a tai Ir***o kanavia, josko pelittäisi. Mikäli ei toimi niin eiköhän se sitten rikki ole.
No, Raitsa näytti myyvän vermeitä tuolla osto-palstalla :mrgreen:

IsoPepe

Huoltovalikon jäsen
Kiitoksia satdigi, sarjaportin asetuksissa oli tosiaan se kämmi, kaikki muut oli ok paitsi se flow oli none. Emu nähtävästi toimisi kun sanoi että atr send s.... mutta kun ei taivas avaudu. Sammyn valikosta kun katsooCI moduulia niin se toteaa vain Acces Control eikä muuta. Ja Embedded Mult-CAS toteaa paikat A ja B ei korttia... :x Hmmm täytyy tutustua siihen Wallbangeriin tarkemmin, season on jo tulossa... :lol:

TS65

Huoltovalikon jäsen
Maintenanceman sanoi:
Emulatorek9 löytyi, ei apuja. Voi olla että season lauloi viimeisen laulunsa koska 3.03 cam toimii (kävin kokeilemassa kaverilla) mutta silti ei pelitä. Tyhmä kun on ja ei kerrasta usko niin nyt on sitten toinenkin korttipaikka pimeänä :oops: Kumpikaan ei tunnista mitään korttia. Voikohan season päästää läpi jotain joka polttaa kortinlukijan, olen kyllä luullut että jos se kärähtää niin se menee kokonaan pimeäksi. Maadoitus ongelmia ei ole, ja luulisi että se olisi rikkonut myös camin?
Olen huomannut seuraavan asian sammynkorttipaikoista.
seasoni ja joku muu kortti pesässä ja kun viritin lämpiää niin ei tunnista toista korttia ilmeisesti joku osa laajenee liikaa lämmetessä.
Itse korjasin kyseisen vian laittamalla maalarinteippiä pari palaa kortin etupäähän sen jälkeen on toiminu ihan normaalisti

IsoPepe

Huoltovalikon jäsen
Heräsi tuo oma seasonkin eloon kun vaihdoin siihen piirin, onneksi on irtopiiri jalkaan painettuna, ostin niitä piirejä viisi jotta voi taas kikkailla... :wink: Joku , olikohan seka ,softa kortilla jumitti vi....es kortin toisessa lukijassa kunnes sen otti pois niin taas aukesivat vi....es kanavat.
Korppu emulla season toimii, mutta win versio ei vielä toimi. Täytyy tsekata vielä asetuksia.