Vu+ Player for Android

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

crashi

Valvoja
Ylläpitäjä

Vu+ Player is an Android app designed to allow you to control and stream from your Vu+ satellite receivers, either from the same network as the receiver, or from a remote location. Although designed for the Vu+ range of receivers, it should work with any satellite receiver compatible with Enigma2.
There are three main purposes for this app:
1) As a substitute remote control while viewing your TV. If you do not like equipment on display, your receiver can be placed out of site (and IR remote range) and this app used to control it. You can change channels, look up EPG-information, set timers, send messages, use its virtual Remote Control etc.
2) A means of watching your satellite receiver on a portable Android-device at home. If you have a receiver with two or more tuners, then you can even stream an alternative channel and watch a different channel to the one displayed on the connected TV.
On selected receivers, such as the Vu+ Solo2, you can enable the transcoding function. This will enable streaming on an alternate port with the ability to watch HD channels with reduced bit rate. This function is experimental and still under development.
3) A remote viewer. If you have a very good upload speed from home and download speed from your current location, you can watch the stream from your satellite receiver remotely. The app can work from anywhere in the world where you can get a good WiFi/Mobile connection. All you need is a dynamic DNS address at home, e.g. DynDNS and forward ports on your router. Possible scenarios are airport lounges, coffee shops, hotels, etc. Receivers supporting transcoding, such as Vu+ Solo2, can enable this function and take advantage of this since lower upload speed is required in this mode.
Features:
- Internal video-player with OSD (On Screen Display). No need to download and install external video-player although many others are supported.
- Multiple connection profiles. All receivers on your network can be added
- Browse the EPG and individual channels
- Manage timers (add, edit, delete) either from EPG or manually. This can be done even when away from home
- Search EPG
- Grab screenshots from live TV
- Manage recordings
- Send on-screen messages
- Satellite signal strength meter for dish alignment and adjustment
- Integrated help

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vuplus.vuplusplayer

pumo

Huoltovalikon jäsen
Muuten loistava softa, mutta noi windossphone väriset napit olisi voinut jättää tekemättä :p

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

jvc+2013

Huoltovalikon jäsen
Jep, kiitää just hilseen yli takavasemmalle :(
Eli TARVIN sen yhteyden ja olisin suunnattoman kiitollinen jos joku voisi kertoa mistä ja mitä asetuksia pitää säätää :) Vu+ Duo2 LAN-verkossa (TeleWell) ja Android puhelin siis kyseessä. En ole "nörtti" mutta osaan lukea :)

Viimeksi muokattu:

PNP

Valvoja
Ylläpitäjä
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Uno 4K, Solo 4K, Wetek Core

jvc+2013

Huoltovalikon jäsen
Muuten hyvä mutta vaikka mulla on tuo modeemi niin kaikki valikot on aivan erinäköiset kun tuossa linkissä (päivitetty?)! Englanti oli koulussa nelonen joten PLEASE!!!
-Virtual serveriä ei esim ole ollenkaan!

Viimeksi muokattu:

PNP

Valvoja
Ylläpitäjä
Turku
Laitteisto
Muuten hyvä mutta vaikka mulla on tuo modeemi niin kaikki valikot on aivan erinäköiset kun tuossa linkissä (päivitetty?)!
Varmaan, mutta kyllä sieltä ne samat asiat löytyy, vaikka hieman erilaiselta näyttäisi.

PNP

Valvoja
Ylläpitäjä
Turku
Laitteisto
Kiusa se on pienikin kiusa mutta JOS joskus tulevaisuudessa jollain IHMEKEINOLLA saisinkin yhteyden pelaamaan niin ihan samanlaista vittuilua tulen antamaan kyselijöille!
Siis mitä vittuilua, en tosiaan sen tarkemmin pysty neuvomaan kun ei moista telewelliä itsellä ole, mutta tarkoitan että samat valikot siellä on ihan varmasti, katso nyt vaan niitä valikoiden nimiä ja asetusten nimiä, pitäisi kyllä selvitä.
Tai laita kuvia siitä omasta valikosta, mahdotontahan se muuten on tietää mitä siellä on.

Vai meinaatko että jollain telepaattisella kyvyllä näkisin mitä siellä sinun ruudulla on?

Jos tuon aiemman otat vittuiluna, niin kannattaako sitten kysellä mitään :eek:

PNP

Valvoja
Ylläpitäjä
Turku
Laitteisto
Muuten hyvä mutta vaikka mulla on tuo modeemi niin kaikki valikot on aivan erinäköiset kun tuossa linkissä (päivitetty?)! Englanti oli koulussa nelonen joten PLEASE!!!
-Virtual serveriä ei esim ole ollenkaan!
No olitpa sitten muokannut viestiä vastaukseni jälkeen, ja sitten kerrot minun vittuilevan :mad:

Olisiko ihan mahdotonta laittaa vaikka kuvaa siitä valikosta, tai sitten kirjoitella ne valikot, niin katsotaan mitä mikin tarkoittaa?

Kyllä siitä varmaan selvitään.

Paras tietty olisi jos löytyisi joku samanlaisen telewellin omistaja.

huve

Huoltovalikon jäsen
Noi linkit menuista menee sun sisäverkkoon, johon me ei päästä, esim. eka linkki = http://192.168.0.254/info.html. Et säkään pääse mun digiboksiin joka on 192.168.1.33 mun ikiomassa lähiverkossani. Osoiteavaruus 192.168.x.x on varattu siihen tarkoitukseen.
Ota kuva ruutukaappaus, tallenna se kuvaksi ja laita viestiin liitetiedostoksi.

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirjala
Laitteisto
Sony VPL-HW55ES + Stewart Firehawk 182cm, LibreElec + Intel NUC, 2 * nVidia Shield, LG 55B6V, Vu+ Uno4k & T90+8lnb, 28Tb Thecus N7510 NAS, Denon AVR-X1100W, AMX+ 3*Ipad, 3*KefQ1, 4*KefQ2DS, Elac S12EQ
@jvc+2013 jos aikuismainen, fiksu käytös ei onnistu, niin tervemenoa.

jvc+2013

Huoltovalikon jäsen
Liitteen tiedosto, sivu 63, porttimääritykset.
Näyttääkö tutulta tämä?
Ei ainakaan nuo valikot. Mulla on uusi TeleWell modeemi joka on sellainen "pystymalli" mutta malli on TW-EA510v3. Ja tosiaan kun sanoin että en ole paljoa koneiden kanssa pelannut niin olen hyvin pahoillani mutta ei se riitä että sanotaan "kyllä ne sieltä löytyy" vaan nyt tarvitsisin vaihe vaiheelta opastuksen. (Joudun käymään nyt asioilla..)

PNP

Valvoja
Ylläpitäjä
Turku
Laitteisto
Ei ainakaan nuo valikot. Mulla on uusi TeleWell modeemi joka on sellainen "pystymalli" mutta malli on TW-EA510v3. Ja tosiaan kun sanoin että en ole paljoa koneiden kanssa pelannut niin olen hyvin pahoillani mutta ei se riitä että sanotaan "kyllä ne sieltä löytyy" vaan nyt tarvitsisin vaihe vaiheelta opastuksen. (Joudun käymään nyt asioilla..)
Oliko se ohjekirja edes samasta laitteesta, on meinaan telewellin sivuilta ja lienee siis uusin?

Jollei, niin minun on kyllä pakko nostaa kädet pystyyn, kun en tosiaan omista telewelliä tällä hetkellä.
Niin, enkä taaskaan vittuile ;)
Ja silloin kun sanoin tuon kyllä ne sieltä löytyy, en ollut nähnyt englanninkielen kommenttiasi, kun muokkasit sen jälkeen viestiä.
Moni pahoittaa mielensä myös siitä, jos neuvotaan liian kädestä pitäen, joten vähän sellaista tasapainoilua nämä vastaukset uusille tuntemattomille kyselijöille :)

Toivotaan nyt että löytyy osaavampi auttaja.

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirjala
Laitteisto
Sony VPL-HW55ES + Stewart Firehawk 182cm, LibreElec + Intel NUC, 2 * nVidia Shield, LG 55B6V, Vu+ Uno4k & T90+8lnb, 28Tb Thecus N7510 NAS, Denon AVR-X1100W, AMX+ 3*Ipad, 3*KefQ1, 4*KefQ2DS, Elac S12EQ
Kukaan ei ole täällä töissä ja silti Huoltovalikosta saa aina apuja saa melko suurella varmuudella.

Suuta soittamalla ja kiukuttelemalla apu jää isolla todennäköisyydellä saamatta.