Tupla LNB vai kaksi erillistä

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

viikinki

Huoltovalikon jäsen
Mortonki!

Hei mä nyt kuitenki rupesin rakentaan sitä sivusyöttöö Viaa varten. Kannattaaks ostaa tupla LNB(6 asteen shifti valmiina) vai kaksi erillistä ja erillinen diseq? Mulla on sellanen fiilis et jos tuplan kulmatarkkuus heittää, niin milläs säädät. Vai? Onks kokemuksia? :?:

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Moro :D

Eiköhän sirius ja Thor tule kummallakin vaihtoehdolla näkyviin mutta itse hankkisin kaksi erillistä Lnb:tä, koska myöhemmin saattaa joku toinen sat kiinnostaa vielä enemmän ja sitten ei säätövarat riitä.

IsoPepe

Huoltovalikon jäsen
Mulla kävi juuri noin, ensin oli sirius ja laitoin sitten sivusyötön hotbirdille. Vähän ajan kuluttua lisäsin kolmannen astralle ja nämä 3kpl toimivat n.110cm peilissä. Thorille on oma peili ja lnb. Vähän aikaa yhdistelmä oli thor, sirius ja hotbird mutta asetelma muuttui kun sain ylimääräisen peilin thoria varten.

kaitsur

Huoltovalikon jäsen
Kuulostaa tutulta, mullakin oli kaksi peiliä ja molemmissa kaksi mikropäätä, myöhemmin tulin järkiini ja ostin moottorin.Ynnäilin hieman, etää halvemmaksi olisi tullut siirtyä heti moottoria käyttämään.Toiminta varmuus on kaikenlisäksi parempi kuin disekki viritelmillä.
-kaitsu-