Triax 65s

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

ipela

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Miksi ei Triaxin 65s viritintä pysty päivittämään niin että sillä näkyisi ilman cam modulia conax siis samalla lailla kuin samsung joka on päivitetty.

Ismo

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirjala
Laitteisto
Sony VPL-HW55ES + Stewart Firehawk 182cm, LibreElec + Intel NUC, 2 * nVidia Shield, LG 55B6V, Vu+ Uno4k & T90+8lnb, 28Tb Thecus N7510 NAS, Denon AVR-X1100W, AMX+ 3*Ipad, 3*KefQ1, 4*KefQ2DS, Elac S12EQ
Koska kukaan satharrastaja ei viitsi Triaxin softan modifioimiseen aikaansa tuhlata.
Olen pahoillani, mutta tämä on faktaa.

Samsungin pystyy patchaamaan conaxia lukevaksi, Triaxin 65:sta taas ei.
Vaihda vastaanotinta tai osta conax-moduli.

satdigi

Huoltovalikon jäsen
Hanki vaikka Canalin Local sopimus niin saat halvalla Conax modulin. Emu pelaa ainakin 3.03 modulilla mainiosti.

Triaxiin ei saa patchiä mutta jos kanavien katseluun tarvitsee vastaanotinta niin se on nopea sekä signaaliherkkä.

Myös magic module hv1.01 / 6in1 tiedostot pelaa mainiosti.

Näistä syistä en ole vielä kyseistä vastaanotinta vaihtanut.

ipela

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Vinkistä innostuneena soitin paikalliseen mustaan pörsiin jossa kaveri sanoi jotta ei saa pelkästään vaan pitää tehdä joku kanavasopimus ja kylkiäisinä saa local paketin pelkästään ei sitä saa, onko todella näin

Ismo

IsoPepe

Huoltovalikon jäsen
Taitaa olla asia juuri niin että täytyy tehdä kanavasopimus niin sitten saa ostaa Cam:in itselleen. Joskus ottivat siitä panttimaksun ja jossain välissä antoivat ilmaiseksi lainaan mutta nykyään se täytyy ostaa omaksi. Eri asia on että kuinka kauan pidät sopimusta, irtisanomisaika taitaa olla kuukausi.

satdigi

Huoltovalikon jäsen
Aikoinaan kun otin Local paketin sitä Cammia varten piti maksaa joku 500 mk panttimaksu.
Nykyään olen kuullut että Cammia joutuisi ostamaan itselleen hinta ~90€

Mutta voihan se olla että Local paketit on uuden vuoden jälkeen alkanut mennä kovastikin kaupan ja Canal D on siihen keksinyt jotain itselleen sopivia ehtoja (ei yhtään ihmetyttäisi)

Muuli

Huoltovalikon jäsen
satdigi sanoi:
Olen jostain lukenut että jengi ei ole saanut Triax 65s toimimaan 4.0 EuroCamin kanssa. Pyydä 3.03 versiota.
Joo ei onnistunut sitten mitenkään. Kaikki mahdollisuudet kokeilin läpi mutta hiljaista oli.

Toinen mikä Triaxsissa mättää niin Magic cam ei oikein tunnu toimivan. Se ei löydä sitä sisällä olevaa korttia ei sitten mitenkään ja saa stoppia hakata oikein huolella ennen kuin saa toimimaan. Onko tähän mitään ratkaisua ? Cam kyllä löytyy ja Penta 1.09 tulee heti esiin, mutta koko ajan väittää, että korttia ei ole sisällä. Kun homman saa kerran taistelua toimimaan niin pelaa ihan hyvin. Mutta ei oikein jaksaisi pitää viritintä päällä yötä päivää.

satdigi

Huoltovalikon jäsen
Mitä Harware revisiota sun MM on, lukee tarrassa? mulla on rev 1.01 elikkä noita ekoja mitä kaikki ovat moittinut että ei toimisi. Mulla pelaa todella hyvin Triaxissa, vaatii yhden CI resetoinnin "txt" napista jonkun Irdeto1/Betacrypt kanavan päällä niin värit näkyy kunnes koneen sammuttaa. Jos sulla on uudempi HW niin voit aina yrittää vaihtokauppaa kun kerran uudemmat kuulemma toimii paremmin muissa koneissa.

Voisit myös kokeilla lataamalla TetraCrypt firmwarea MMään.

Kuulin että yksi kaveri sai ConaxEmun Windowsversion pelaamaan 4.00 moduulilla Triaxissa 8861 baudratella. Lisäksi seasonilla piti olla ulkoinen 6-9 V syöttö.

Muuli

Huoltovalikon jäsen
satdigi sanoi:
Mitä Harware revisiota sun MM on, lukee tarrassa? mulla on rev 1.01 elikkä noita ekoja mitä kaikki ovat moittinut että ei toimisi. Mulla pelaa todella hyvin Triaxissa, vaatii yhden CI resetoinnin "txt" napista jonkun Irdeto1/Betacrypt kanavan päällä niin värit näkyy kunnes koneen sammuttaa. Jos sulla on uudempi HW niin voit aina yrittää vaihtokauppaa kun kerran uudemmat kuulemma toimii paremmin muissa koneissa.

Voisit myös kokeilla lataamalla TetraCrypt firmwarea MMään.

Kuulin että yksi kaveri sai ConaxEmun Windowsversion pelaamaan 4.00 moduulilla Triaxissa 8861 baudratella. Lisäksi seasonilla piti olla ulkoinen 6-9 V syöttö.
Takana lukee P/N 8103/2002 ja Rev 1.02. Tetracryptiäkin koitin ja sama homma. Tuota en muuten kokeillut tuota ulkoista virtaa täytyypä kokeilla sitä vielä Triaxiin.

satdigi

Huoltovalikon jäsen
Rev 1.02 on se uudempi vähän erilaisilla osilla varustettu malli. Tätä useimmat käyttäjät on kehunnut hyväksi.
Kun taas mun Rev 1.01 on haukuttu paljon, mutta se toimii paremmin Triaxissa. Firmwaret on silti ihan samat. Käytän itse Penta 1.09.

Luulisin että saisit helpolla tehtyä vaihtokaupat 1.01 <-> 1.02 jos vaan löydät 1.01 omistajan.

PS. Onhan sulla 1.5-135 softa boxissa.

Muuli

Huoltovalikon jäsen
satdigi sanoi:
PS. Onhan sulla 1.5-135 softa boxissa.
No ei tietenkään ole :oops: . Tätä se teettää kun tämä on ollut minulla puhtaana toisena virittimenä ja en ole paljon käyttänyt. Softa näyttää olevan suoraan antiikin kreikasta ja tunnuluku on 1.5-128. Mistä uuden softan löytää parhaiten ?

satdigi

Huoltovalikon jäsen
1.5-128 on edellinen versio, muutos 1.5-135 on se että uudempi tukee myös Kioskeja Conax v4.00 Eurocamilla.

Tästä löytyy noita triaxfileitä _http://www.smartgroups.com/vault/triaxfiles?viewType=detailed

Toivattavasti Raitsa&Co ei liiemmin suutu linkin postituksesta.

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirjala
Laitteisto
Sony VPL-HW55ES + Stewart Firehawk 182cm, LibreElec + Intel NUC, 2 * nVidia Shield, LG 55B6V, Vu+ Uno4k & T90+8lnb, 28Tb Thecus N7510 NAS, Denon AVR-X1100W, AMX+ 3*Ipad, 3*KefQ1, 4*KefQ2DS, Elac S12EQ
Linkit muualle täysin ok, no probs.

Muuli

Huoltovalikon jäsen
satdigi sanoi:
1.5-128 on edellinen versio, muutos 1.5-135 on se että uudempi tukee myös Kioskeja Conax v4.00 Eurocamilla.

Tästä löytyy noita triaxfileitä _http://www.smartgroups.com/vault/triaxfiles?viewType=detailed

Toivattavasti Raitsa&Co ei liiemmin suutu linkin postituksesta.
Kiitoksia linkistä ja avusta muutenkin.

Muuli

Huoltovalikon jäsen
satdigi sanoi:
Saitko Muuli homman pelaamaan, ilmoita ihmeessä niin muutkin oppii?
:D Sain sen Magicin toimimaan. Se vika ei loppujen lopuksi ollut missään ohjelmistossa vaan siinä itse camissä . Se ei saa kunnolla kosketusta siihen korttiin/kortteihin joten korttia joutuu vetämään muutaman kerran edestakaisin jotta kunnon kosketus syntyy.

Conax emua en ole jaksanut vielä kokeilla. Se toimii niin hyvin DB:ssä etten ole jaksanut vielä vaivautua. Mutta kokeilen sitä kyllä vielä joku päivä.

satdigi

Huoltovalikon jäsen
Nyt olen kokeillut myös conaxemua Conax 4 moduli (Eurocam 1.0) kanssa.

Käytössä keycard.dk ulkoisella 3-5V virtasyötällä toimiva season.

Ja pelaa mainiosti.