ToH 2.3 testissä

• Viestiketjun aloittaja G-man
  • Aloituspäivämäärä
Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi
G

G-man

Rekisteröimätön kävijä
Latasin eilen uuden Tux On Humax v2.3 hummien sisuksiin ja näyttää toimivan kivasti. Etuja tai uudistuksia en tosin myöskään huomannut. Mikä hiton idea on se 5400-koodi, jolla näet enää kieli- ja versioinfoja, etkä liikennettä??? Linux tuntuu olevan hyvä, myös hummiessa.
Joko muut on ehtineet kokeilla? Bugeja, infoa?

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Terve :D

Ai sellainen versio on jo! Pitääkin etsiä se ja kokeilla.
Mitenhän ei ole osunut silmiin mulle :?:
Hahaa taitaakin johtua siitä, että iski kilpailuvietti saatuani pari uutta pc:tä enkä viitsi nettiäkään paljon käyttää jotta Keyfinderit pyörisi mahd. tehokkaasti :wink:

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Moro :D

No nyt on v2.3 ollu hummyssä koko illan. En kyllä mitään muutoksia entiseen ole havainnut, kaikki toimii niin ku pitääkin :!:
Onneksi olivat säilyttäneet radiopuolen taustakuvankin entisellään sillä se on hieno(toiveasunto :p :!: ).
TPS:ät skulaa hyvin onneksi myös. Eipä viitti enään edes muistella mitä oli viime keväänä, kun jäätyi koko ajan kanavia vaihdellessa.

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
terve :D

Niin no patch, oliko se nytte versio f vai g en enään muista, toki mahdollisti TPSCryptin mutta kyllä tuo vastaanottimen softakin vaikutti katselumukavuuteen. Oisko ollut v2.0 ensimmäinen mikä toimi siten ettei STB ollut TPS:än kanavia vaihdellessa koko ajan buuttausta vailla.

G

G-man

Rekisteröimätön kävijä
Ikävä kyllä testaamisen jälkeen olen joutunut toteamaan, että ToH v2.3 jumittaa Hummien (=ei avaa kanavia) kun käytössä on laaja ohjelmalista ja paljon katsottavaa. Surffatessa eri "modejen", esim. B ja S systeemien välillä tulee näkyviin tuttu teksti, jota emme kaipaa.
Vaihdoin takas 2.1 version, joka on toiminut moitteettomasti koko ajan.

BTW: miksi hitossa Humbox 4.1 herjaa mulle "list out of limit" tai jotain vastaavaa, kun tallennan kovalevylle muokkaamaani, melko optimaalista kanavaluetteloa? Sain eilen kaikki kanavat mielestäni varsin hyvään järjestykseen, turhat pois ja käytössä olevat hyvässä järjestyksessä Suomen oloihin ja humbox alkoi kettuilla, eikä anna tallentaa kuin temppinä??? Helppinkiä, pliis. Life is a bitch.

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirjala
Laitteisto
Sony VPL-HW55ES + Stewart Firehawk 182cm, LibreElec + Intel NUC, 2 * nVidia Shield, LG 55B6V, Vu+ Uno4k & T90+8lnb, 28Tb Thecus N7510 NAS, Denon AVR-X1100W, AMX+ 3*Ipad, 3*KefQ1, 4*KefQ2DS, Elac S12EQ
Otsikon vierestä:

G-man, miten olisi editorina www.satellite.it/download/obiwan/SeOak552.exe SeOak5.52 by ObiWan Fulvio Lesca?

ObiWanin kanssa on tullut mailailtua Humax-aikoina ahkerasti ja omat ideani tulivat jossakin vaiheessa mukaan 5-version kehittelyssä, en tiedä, missä vaiheessa ohjelma nyt on, mutta itse suosin SeOakia Humax-aikoinani.

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Moro :D

Parin päivän kokeilun jälkeen on pakko olla samoilla linjoilla, kun G-man.
Ei onneksi mitään "jäätymistä" mutta ei tosiaankaan aukaise salausta aina. Lähinnä ongelma on siirryttäessä jostain muusta Secaan. No nehän onkin nyt toistaiseksi "katoava luonnonvara" nuo Secat, joten jätän v2.3 kuitenkin softaksi :(

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Terve :D
Ai niin meinasin unohtaa. Onhan tässä uusimmassa softassa mukana oikein yksi pelikin>alkeellinen jätkänshakki :shock:

G

G-man

Rekisteröimätön kävijä
Raitsa sanoi:
Otsikon vierestä:

G-man, miten olisi editorina www.satellite.it/download/obiwan/SeOak552.exe SeOak5.52 by ObiWan Fulvio Lesca?

ObiWanin kanssa on tullut mailailtua Humax-aikoina ahkerasti ja omat ideani tulivat jossakin vaiheessa mukaan 5-version kehittelyssä, en tiedä, missä vaiheessa ohjelma nyt on, mutta itse suosin SeOakia Humax-aikoinani.
Tnx Raitsa, pitää tutkia. Hienoa kuulla, että suomalaisetkin ovat mukana näissä hankkeissa: jospa meidän käsiin tulevat softat ym. joissa pyörii myös tämä suomenkieli...