Televisioluvat tehotarkastukseen Helsingissä

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirjala
Laitteisto
Sony VPL-HW55ES + Stewart Firehawk 182cm, LibreElec + Intel NUC, 2 * nVidia Shield, LG 55B6V, Vu+ Uno4k & T90+8lnb, 28Tb Thecus N7510 NAS, Denon AVR-X1100W, AMX+ 3*Ipad, 3*KefQ1, 4*KefQ2DS, Elac S12EQ

Maukka

Huoltovalikon jäsen
Täällä Lappeenrannassa ne ovat opiskelijoita kiusanneet jo viikkoja soittelemalla suoraan matkapuhelimeen. Tuntemattomasta numerosta tottakai. Minullahan televisiota ei edes ole joten soitelkoot rauhassa.

JAT

Huoltovalikon jäsen
Entäs tv-korttia PC:ssä?

Meiltä lähti tv kun päätettiin ostaa tykki. Ennen tykin tuloa joutuu vaan pitämään taukoa dvd:istä. Ja se on kamalaa...

A

Anonymous

Rekisteröimätön kävijä
JAT sanoi:
Entäs tv-korttia PC:ssä?

Meiltä lähti tv kun päätettiin ostaa tykki. Ennen tykin tuloa joutuu vaan pitämään taukoa dvd:istä. Ja se on kamalaa...
tv kuvan katsomisen mahdollistava laite, myös rikkinäinen, tarvitsee tv luvan.

IsoPepe

Huoltovalikon jäsen
Meilläpäin on ihan oikea lupatarkastaja joka kiertää ihan lenkkeilijän näköisenä ihmisiä häiritsemässä :evil:
On vähän hankalaa väittää ettei mulla ole tv:tä kun asuu rivitalossa ja lautaset on kadun puolella takapihalla. On mullekkin joskus soitettu ja kysytty että onko tv:tä kun rekisterin mukaan ei ole lupaa. Täytyy olla kyllä varsinainen :shock: jos puhelimessa myöntää että katselee ilman lupaa. Sanoin kyselijälle että ei mulla tellua ole ja ei mennyt kuin viikko ja oli tarkastaja oven takana, en avannut, jätti ryökäle lapun jossa lupasi tulla käymään pian uudestaan. Kävihän tuo ja jätti taas lapun jossa sanottiin että oheisen lupamaksun suorittamalla voi varmistua siitä että kukaan ei tule häiritsemään enää mun tv:n katselua...
Kävi vielä kaksi kertaa kunnes avasin oven ja näytin emännän nimillä olevan tv-lupa kuitin joka on ollut voimassa jo jokusen vuoden...
Sai hippi ansionsa mukaan :wink: