Subtv

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

haba

Huoltovalikon jäsen
Näyttäisi että Thorilta lähetetään Subtv:tä, mutta Canalin asiakaspalveluun soitettuani se ei kuitenkaan kuulu mihinkään Canal Digitalin pakettiin. Onko kellään tarkempaa tietoa tuosta Subtv:n sateliitti lähetyshommasta.. Lähettääkö ne sitä jonkun maanpäällisen levityksen takia ja sitä ei saa virallisia teitä itselleen näkymään sateliitista?

G

G-man

Rekisteröimätön kävijä
polarbear sanoi:
Taitaa olla niin, etten nyt enää kuulu joukkoon "nuori helposti profiloitava kaupunkilainen"............... :lol:
Toisin kuin minä :mrgreen:

Ja voinhan mä aina nauhoittaa työpaikan kaapeliTV:stä subbarin mahottoman laadukkaita ohjelmia :lol:

haba

Huoltovalikon jäsen
polarbear sanoi:
menetys on kyseenalainen, lähes voitto ... meinaan kanavan sisältöä, toki se on makuasia. Ainahan on ihmisiä jotka eivät tule toimeen ilman Idols Extraa ja vastaavia.
Hmmm...
Taitaa olla niin, etten nyt enää kuulu joukkoon "nuori helposti profiloitava kaupunkilainen"............... :lol:
Hyi hyi polarbear.. Kysyin faktatietoja lähetyksestä/näkyvyydestä en mielipiteitä sisällöstä :wink:

Kysyin faktatietoja lähetyksestä/näkyvyydestä en mielipiteitä
Näkyy ihan hyvin, onneksi ei kuitenkaan aukene millään virallisella kortilla :lol: , Epävirallisten ystävät voivat tällä hetkellä ladata reilut 200 erilaista avainta (kaikki pelkää silkkoa) eripuolilta nettiä ... meneehän se ilta siinäkin kun kokeilee ja toimimattomaksi kokeilee ne kaikki. :lol:

Siis, lyhyesti; ei aukea millään normaalin kuluttajan käytössä olevalla keinolla. :shock:
Kommentti tähän; nähtävästi subtv:lla on maikkarin mielestä ihan riittävästi katsojia, koska lisäkatsojat eivät kiinnosta pätkääkään. Jos kiinostaisi, niin subtv:n sisällyttäminen local pakettiin ei varmasti maksaisi maltaita. Sehän täyttäis vaikka tuon urheilukanavan paikan...
Mutta subtv:han onkin "kohdennettu" media, joten ei sitä voi varmaankaan jakaa kaikille....
Eli järki käteen maikkarin väki... suomessa on reilut 70000 CD:n tilaajaa, kanava mukaan local pakettiin (jolloin se sisältyy myöskin kaikkiin muihin), niin laskennallinen katsojamäärä kasvaa välittömästi noin 25% ... luulisi sen auttavan mainosmyynnissä. Ja lisäksi satelliittivastaanottimen omistavat taloudet on helposti profiloitavissa kohderyhmäksi .... tyhmyydestä sakotetaan maikkari!

haba

Huoltovalikon jäsen
Hehee, kiitos polar asiallisesta ja asiapitoisesta vastauksesta! Nimim. Auttohan se pieni härnäys :twisted:

IsoPepe

Huoltovalikon jäsen
Itse kyllä voisin maksaa jostain "local" paketista hieman jos saisin satelliitin kautta samat "yleiskanavat" kuin mitä maanpäällisessä digiverkossa on jaossa, sub mukaanlukien.

tbman

Huoltovalikon jäsen
Itselläni on locali vielä muutaman päivän mutta lopetan kun hinnat nousi taas, ja ei näy edes subbi. Pitää koittaa saada toimimaan digiboksi kun täällä ei näy edes nelonen ilman sitä.

Itse kyllä voisin maksaa jostain "local" paketista hieman jos saisin satelliitin kautta samat "yleiskanavat" kuin mitä maanpäällisessä digiverkossa on jaossa, sub mukaanlukien
Mä luulen että melkoisen moni voisi maksaa ... mutta ei taida istua meidän yleiseen politiikkaan. Perkele, digiboxi on ostettava jokaisen suomalaisen ....

Höh, jos nyt ymmärsin oikein niin yleinen mielipide on että subtv:tä ei saa auki...höpö höpö
Millään virallisella radiolain mukaisella keinolla et sitä satelliitista saa auki; epäviralliset ova luku sinällään ... kehuskelut jättäisin niille jotka sinullekin tuon avaimet ovat vahingossa (paino sanalla vahingossa) antaneet. Ja tuon "höpö höpön" hyväksyn tässä keskustelussa tasan silloin kun todistat itse "kaivaneesi" ne avaimet esiin jostakin muualtakin kun netistä joidenkuiden idioottien jäljiltä!
Tosimieshän kehuskelee toisilta ilman lupaa vietyjen ja levitettyjen avainten käytöllä.....

mrmarko

Huoltovalikon jäsen
oolrait, jos kerran tälle linjalle mennään niin jatkan tätä keskustelua vain ja ainoastaan tämän kerran. Pidätkö polarbear ucs2000 väkeä idiootteina? Jos pidät, vaihda harrastusta! Mistäs itse haet avaimesi? Jos väität että et ainakaan netistä niin...joopa joo. Ei täällä kukaan kehu ja sitäpaitsi polarbearkin meni asiaa "kehumaan" oikein seuraavasti : Näkyy ihan hyvin, onneksi ei kuitenkaan aukene millään virallisella kortilla :lol:
joten eiköhän lopeteta tämä keskustelu tähän ja pysytään asiassa. Faktahan on tämän foorumin käyttäjät etsivät tietoa eri mahdollisuuksista katsella taivaskanavia. Kukas noita nyt käyttäisi, sehän on lainvastaista....heh heh uskoo ken tahtoo [piste]

G

G-man

Rekisteröimätön kävijä
mrmarko sanoi:
oolrait, jos kerran tälle linjalle mennään niin jatkan tätä keskustelua vain ja ainoastaan tämän kerran. Pidätkö polarbear ucs2000 väkeä idiootteina? Jos pidät, vaihda harrastusta! Mistäs itse haet avaimesi? Jos väität että et ainakaan netistä niin...joopa joo. Ei täällä kukaan kehu ja sitäpaitsi polarbearkin meni asiaa "kehumaan" oikein seuraavasti : Näkyy ihan hyvin, onneksi ei kuitenkaan aukene millään virallisella kortilla :lol:
joten eiköhän lopeteta tämä keskustelu tähän ja pysytään asiassa. Faktahan on tämän foorumin käyttäjät etsivät tietoa eri mahdollisuuksista katsella taivaskanavia. Kukas noita nyt käyttäisi, sehän on lainvastaista....heh heh uskoo ken tahtoo [piste]
Noh noh pojat. Chill out

oolrait, jos kerran tälle linjalle mennään niin jatkan tätä keskustelua vain ja ainoastaan tämän kerran. Pidätkö polarbear ucs2000 väkeä idiootteina? Jos pidät, vaihda harrastusta!
En viitsi kommentoida, mutta voist varmaankin hieman tarkastaa "tautatietojasi".... ucs on ihan kiva nimi, sinähän tiedät tasan tarkaan ketä siihen kuuluu.... :lol:

satdigi

Huoltovalikon jäsen
Joo, jos kinata haluatte niin siirtykää käyttämään privaviestejä.

En usko että keskustelu muutenkaan aiheesta johtuen enää tästä muutu mitenkään tätä harrastusta rakentavaksi joten laitan sen lukkoon.