Samsung DSR-9500 VIACI + season interface

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

i_h

Huoltovalikon jäsen
Multicas 118
Loader 501

Emu sanoo vaan

ATR sent Sucsessfully
Error Reciving INS[0]=-1
waiting for reset

ostin season 2:sen s**.nu:sta.

Eli mulla ei ole mitään cam:ia siinä. vaan Patch.
Mitä asetuksia pitäis laittaa että kyseinen sammy toimii seasonin kanssa moitteetta.

Olen yrittänyt muutella baudia ja muita asetuksia, ja eri versioita emusta, mutta en vaan saa toimiii.

JUIGE

Huoltovalikon jäsen
port=1
unixdev = /dev/ttyS0
baud=9600
parity=even
direct
bit=2
#atr = 3b 26 00 80 72 A4 45
atr = 3b 24 00 30 42 30 30
#atr = 3b 24 00 80 72 A4 45

Koita tommosia asetuksia... toimii mulla vastaavassa virittimessä. :)

tbman

Huoltovalikon jäsen
Error Reciving INS[0]=-1
Milestäni tuo tarkottaa että väärä baundi nopeus eli kokeile vaihtaa sitä.
Itselläni tuo tulee joskus vaikka on se baundi nopeus jolla yleensä toimii niin siihen auttaa kun liikuttaa seasonia, mutta muista olla varovainen vain millin tai parin liike.

CAble

Huoltovalikon jäsen
Erroria tule minullakin, mutta se toimii kuitenkin. Kun ne seasonin osat ovat herkkiä hajoamaan niin otin kopan Samsungista auki ja tinasin tuollaisen painonapin ylimmän korttipaikan kytkimen rinnalle. Tuolla saa resetin aikaan ilman seasonia liikuttamatta. Oli jo aikoinaan vanhassa macci systeemissä :)

JUIGE

Huoltovalikon jäsen
Ei ole erillistä cammiä vaan mikä on jo koneessa valmiina. Kokeilin tota win emua kans ja herjas samaa. Itse käytän linux emua kannettavassa koska toimii paljon vakaammin eikä tarvii kikkailla :wink: . Mut perus ideahan sama win versiossakkin. 9600 baud ja keskimmäinen atr käytössä niin pitäs kyllä toimia sammyssä. Kannattaa myös tarkistaa ett koodit on ajantasalla.

hartar

Huoltovalikon jäsen
Cable ja muut jotka ovat saaneet emun toimimaan.Onko teillä minkälainen season,eli ilman vai lisävirralla toimiva??
Kaverilla yritetty saada toimimaan season 2:lla (ilman ulkoista lisävirtaa),mut ei vaan toimi.Yritetty on kaikilla emuilla ja kannettavalla pc:llä.

i_h

Huoltovalikon jäsen
Pitäiskö ton nähdä toi jonain korttina? kun aina vaan lukee että aseta kortti paikalleen, ja toi linux emussa tulee jotain atr 3b erroria.

Mulla on tollainen SI2 jossa on lisävirta homma.

Olen parilla koneella koittanut saada toimii mutta kun ei.

A

Anonymous

Rekisteröimätön kävijä
varmaankin näkyy "korttina" kun yhteys on ok

ennenkuin tekee mitään niin maadoitukset kuntoon ettei pamahtele seasonit / kortinlukiat.
extra seriaali kaapeli com2 <> virittimen vastaava hoitaa homman.

kokeile pyöristää kortin kulmia, jossain seasoneis ollu tälläinen vika, eli ei ylety painamaan lukian katkaisiaa.

ulkoinen poweri, ilman ulkoista jännitettä; tarkista että lukian jännite natsa on kytketty max232:een.
ulkoisella powerilla; tarkista että lukian jännite natsa on irti max232:sta.
vältä ulkoista jännitettä, 99,9% tapauksista lukian antama jännite riittää.
jos pakko käyttää ulkoista jännää niin olisi sousiteltavaa että max232 käyttöjännite olisi sama kuin mitä kortinlukia antaa....

kannattaa myös kokeilla eri pc:llä / wallbangerilla jos ei lähde toimimaan

jos ei edelleenkään toimi niin seasoni rikki.

hartar

Huoltovalikon jäsen
LinEmu v2.1 versio latautuu ok ,mut kun katson (alt+f12) niin on tällaiset ilmoitukset:
insmod nls: no module by that name found
insmod fat: no module by that name found
insmod vfat: no module by that name found
ifconfig: socket: Address family not supprted by protocol
socket: Address family not supported by protocol

Onko mitään tietoa et mihin kys. ilmoitukset viittaavat??

jameson

Huoltovalikon jäsen
Naapuri teki näin:
1. sammuta tietokone ja viritin (koneen takaa pelkkä kaukos. ei auta)
2. kytke season virittimeen ja kytke johdot seasonista tietokoneeseen
3. laita tietokone päälle ja käynnistä emulaattori ohjelma, odota kunnes näytös lukee waitting for reset pari kertaa
4. laita viritin käyntiin takaa ja käynnistä jollekkin c*n*x kanavalle
tietokoneen näytös pitäis lukea atr send succesfully jos ei lue paina r nappia kerran tai pari,jos ei auta sammuta viritin pääkytkimestä ja odota kunnes näyttö sammuu ja kytke päälle. Tietokoneeseen ei tartte koskea muuten kuin manual resetin(r-nappi) yhteydessä

CAble

Huoltovalikon jäsen
Joo, tavallinen season ilman ulkoista poweria on käytössä. Jamesonin tyyliin teen minäkin, mutta viritin on päällä ja oikella kanavalla kun kun käynnistän pc:n. Välillä homma toimii ihan automaattisesti ja välillä pitää painaa sitä ulkoista "reset"-nappia.

A

Anonymous

Rekisteröimätön kävijä
pari kipaletta ois ylimääräisiä koristeena tuolla kirjahyllyssä... pm kautta voi tiedustella tarkemmin jos on kiinnostusta