Rew ongelma ratkennut?

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

hiekkaranta_92

Huoltovalikon jäsen
Laitteisto
VU+ Duo
Hei

Mihinkäs rew ongelma ketju on hävinnyt? Ilmeisesti ongelma on päivityksen mukana ratkennut joten täytynee asentaa päivitykset. Yleisesti foorumeilla modet lyö ketjun lukkoon, jos ongelma ratkeaa tai kekustelu menee epäasialliseksi, ettei itseä kiinnostava ongelman ratkaisu häviä taivaan tuuliin.

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirjala
Laitteisto
Sony VPL-HW55ES + Stewart Firehawk 182cm, LibreElec + Intel NUC, 2 * nVidia Shield, LG 55B6V, Vu+ Uno4k & T90+8lnb, 28Tb Thecus N7510 NAS, Denon AVR-X1100W, AMX+ 3*Ipad, 3*KefQ1, 4*KefQ2DS, Elac S12EQ
Mielenkiintoista.
Näyttää siltä, että ketjun aloittaja on itse poistanut ketjun.

Oikeuksia nyt muokattu ja jatkossa ketjun aloittaja ei voi enää poistaa viestiketjua.

Kiitokset: hiekkaranta_92

htoyryla

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Helsinki
Laitteisto
VU+ Duo2, openatv 5.3.
Minäkin huomasin että ketju oli kadonnut ja arvelin aloittajan poistaneen, kun ei siinä pitänyt mitään asiatonta olla. REW-jumiutumista tulee ainakin minulla edelleen openATV 5.3:lla, mutta siinä on vanhat asetukset. Eli jos päivittää niin ei kannata ainakaan asetuksia palauttaa. Katson itse jos huomenna saisin tehtyä asetukset puhtaalta pöydältä.

korpere

Huoltovalikon jäsen
Etelä-Suomi
Laitteisto
Vu+Duo2HD
(2xVu+viritin Dual 2xDVB-T2/C; Image OpenATV5.2)
Mihinkäs rew ongelma ketju on hävinnyt? Ilmeisesti ongelma on päivityksen mukana ratkennut joten täytynee asentaa päivitykset.
Itse ongelma ei ole ratkennut, mutta keskustelu kääntyi erittäin epäasialliseen suuntaan, eikä siten varmaankaan kiinnosta "suurta yleisöä".
Odotan itsekin edelleen jonkinlaista ratkaisua asiaan.

P.S. Tälläkin kuuntelumäärällä en usko asian ratkeavan pelkällä keskustelulla. Jonkun (maahantuojan ?) täytyisi kertoa asiasta - ainakin ATV:n puolella - imagen tekijällä, jonka tulisi sitten asiaa tutkittuaan ilmoittaa selvästi koska ja missä versiossa (mahd.) virhe on korjattu sekä missä laitteissa image toimii ongelmitta.

Outo liikeidea; kuluttajat testaavat laitteitaan beta-versiojatkumoilla ja asiantuntijat kertovat salaperäisesti "huonoista päivistä", niitä kuitenkaan tarkemmin yksilöimättä; noooh, elämä on ;-)

Viimeksi muokattu:

ktulu

Huoltovalikon jäsen
Laitteisto
Miraclebox Premium Twin HD 2xDVB-T2/C, 1x Sundtek DVB-T2/C USB, WD AV-25 1TB, OpenVix
Ihmettelin myös mihin ketju on hävinnyt. Päivittelin oman boxin openvix 4.0:aan ja luulin takaisinkelauksen ongelman hävinneen, mutta boxi jäi jälleen kerran jumiin ilman renkkausta.

htoyryla

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Helsinki
Laitteisto
VU+ Duo2, openatv 5.3.
Mulla on nyt 8.4. OpenATV 5.3 ja kaikki asetukset puhtaalta pöydältä tehty. Nyt en ole vielä ainakaan saanut jumiin kelailemalla.

Ei edelleenkään mitään, aika paljon olen kelaillut.

Viimeksi muokattu:

htoyryla

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Helsinki
Laitteisto
VU+ Duo2, openatv 5.3.
P.S. Tälläkin kuuntelumäärällä en usko asian ratkeavan pelkällä keskustelulla. Jonkun (maahantuojan ?) täytyisi kertoa asiasta - ainakin ATV:n puolella - imagen tekijällä, jonka tulisi sitten asiaa tutkittuaan ilmoittaa selvästi koska ja missä versiossa (mahd.) virhe on korjattu sekä missä laitteissa image toimii ongelmitta.

Outo liikeidea; kuluttajat testaavat laitteitaan beta-versiojatkumoilla ja asiantuntijat kertovat salaperäisesti "huonoista päivistä", niitä kuitenkaan tarkemmin yksilöimättä; noooh, elämä on ;-)
Näiden imageiden kehitys näyttää olevan open source -hommaa, tekijäyhteisö lienee enimmäkseen asianharrastajia jotka eivät hommasta saa rahaa. En tiedä millä lailla testaus on järjestetty, mutta ei se helppoa ole kun laitekanta on niin kirjava. Silti yllätyin vähän tajutessani että näissä ei ole ns. stabiileja buildeja ollenkaan, siis sellaisia jotka on tarpeeksi testattu ja hyviksi havaittu, vaan koko homma pyörii niin että kerran päivässä syntyy uusi build ihan niistä aineksista mitä siellä sillä hetkellä sattuu olemaan. Mikä tietysti on testailun kannalta ihan oikein, mutta tavallisten käyttäjien kannalta vähän huono ettei siinä rinnalla ole julkaistuna hyväksi havaittuja stabiileja versioita.

Tässä ei nyt myöskään yksikäsitteisesti voi osoittaa kehittäjäyhteisöä sormella, kun asetuksillakin tuntuu olevan vaikutusta, ainakin minun kohdallani.

Viimeksi muokattu:

htoyryla

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Helsinki
Laitteisto
VU+ Duo2, openatv 5.3.
Jaahah... kyllä se lopulta iski se jumi kuitenkin. Aika paljon kelailua se nyt kuitenkin kesti.

Mutta jännä juttu. Niin kauan se toimi että uskoin että nyt se on kunnossa. Sitten kun vähän myöhemmin käytti kelausta niin heti jumissa.

Ihan hyvä oli kyllä muuten siistiä nuo asetukset.

Viimeksi muokattu:

Hensu

Valvoja
Ylläpitäjä
Lappeenranta
Laitteisto
Vu+ Duo2 kaapelissa OpenATV
Itse ongelma ei ole ratkennut, mutta keskustelu kääntyi epäasialliseen suuntaan, eikä siten varmaankaan kiinnosta "suurta yleisöä".

Nämä laitteet olivat ennen ns. harrastajien bokseja ja nyt ovat saaneet jalansijaa ns. normikuluttajienkin keskuudessa. Imagekehitys on kuitenkin suunnilleen harrastajien käsissä ja siellä keskitytään kehittämään yleensä vain uusia ominaisuuksia ja silmäkarkkia.

Enpä usko että maahantuojalla on sen enempää sananvaltaa imagekehittäjien suuntaan kuin taviskäyttäjälläkään eli tiimille vaan rapsaa josko joku tarttuisi täkyyn. Täältä bugiraportteja ei käy lukemassa kukaan kehittäjä.

Edelleenkään en suosittele kenellekään tutulleni näitä vehkeitä, vaan menkööt markettibokseilla, samaa suosittelen monelle Huoltovalikkoon Enigma2-boksin perässä etsiytyneelle.

Kiitokset: korpere

tappari

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Vantaa
Laitteisto
Duo2, Solo SE V2, Ultimo 4K
Itse ongelma ei ole ratkennut, mutta keskustelu kääntyi epäasialliseen suuntaan, eikä siten varmaankaan kiinnosta "suurta yleisöä".

Mitäpä @korpere jos itse kertoisit imagentekijöiden saitilla mikä sinua närästää?

pmatil

Huoltovalikon jäsen
Laitteisto
VU+ Duo 2 + 2 x Dual DVB-C :: OpenVIX 5.1.013
Edelleenkään en suosittele kenellekään tutulleni näitä vehkeitä, vaan menkööt markettibokseilla, samaa suosittelen monelle Huoltovalikkoon Enigma2-boksin perässä etsiytyneelle.
Pakko tarttua tähän. Mikä markettiboksi muka on nykyään edes etäisesti käyttökelpoinen? Itse koetin taannoin moista äidilleni etsiä ja löysinkin muka yhden. Vähän ajan päästä alkoi kuulemma kaatuilemaan yms. epämääräistä toimintaa. Päivityksien osalta ollaan täysin valmistajan armoilla, tulee jos tulee. Että jos olet hyvän markettiboksin löytänyt niin kuulisin mielelläni minkä :)

htoyryla

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Helsinki
Laitteisto
VU+ Duo2, openatv 5.3.
Joo... mä tarkennan varmuuden vuoksi omalta osaltani etten sanonut markettibokseista mitään, vaan ainoastaan totesin että tämmöisessä järjestelyssä missä valmistaja tekee vain laitteen ja jokainen itse asentaa siihen minkä softan haluaa, ei ole mitään yhtä valmistajaa joka vastaisi kokonaisuuden toimivuudesta. Ja open source -maailmassa ei välttämättä softan tekijöillä ole kummempaa vastuuta toimivuudesta (kuinka moni tekisi ilmaiseksi softaa jos siitä seuraisi velvoitteita). Hyvä puoli sitten on että ei ole riippuvainen valmistajan tekemästä softasta vaan on valinnanvaraa, usein enemmän mahdollisuuksia itse vaikuttaa ja tukea voi löytyä paljon pitempään kuin valmisboxeilla. Toki tällaisen boksin ostajan on hyvä tajuta mihin on ryhtymässä, siis että itse voi joutua ottamaan enemmän vastuuta siitä että kokonaisuus toimii.

Mä olen täysin tyytyväinen hankintaani, aikaisempaan Topfieldiin verrattuna moni tarpeellinen asia onnistuu nyt ja tarpeen vaatiessa enemmänkin saa onnistumaan. Jumiutumisen selvittämistä pidin omalla kohdallani tarpeellisena siihen saakka että tiedän mitä voi luotettavasti käyttää ja mitä ei.

Viimeksi muokattu:

Hensu

Valvoja
Ylläpitäjä
Lappeenranta
Laitteisto
Vu+ Duo2 kaapelissa OpenATV
Pakko tarttua tähän. Mikä markettiboksi muka on nykyään edes etäisesti käyttökelpoinen? Itse koetin taannoin moista äidilleni etsiä ja löysinkin muka yhden. Vähän ajan päästä alkoi kuulemma kaatuilemaan yms. epämääräistä toimintaa. Päivityksien osalta ollaan täysin valmistajan armoilla, tulee jos tulee. Että jos olet hyvän markettiboksin löytänyt niin kuulisin mielelläni minkä :)
Mulle on ihan sama mikä (marketti)boksi on kenelläkin. Lähinnä vaan sitä hain takaa että näiden kanssa joutuu askartelemaan joskus vähän enemmänkin. Oli minulla Vu+ Duo satelliittikäytössä varmaan pitkälti yli vuoden päivät jollain OpenPLi-imagella eikä sitä tarvinnut päivittää kun kaikki pelasi. Kaapeliverkko ja CI+ vaatimukset on ajaneet Duo2 + OpenATV-käyttäjäksi.

Viimeksi käytin markettibokseista Topfield 5100 HDMI-vehjettä n. 8 vuotta sitten. Se oli ihan ok koje silloin, sitä ei taida enää marketista löytää.

htoyryla

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Helsinki
Laitteisto
VU+ Duo2, openatv 5.3.
Itse asiasta eli kelausjumiutumisesta. Jos haluaisi saada kehittäjiä korjamaan asian niin ilmeisestikin pitäisi pystyä kuvaamaan vika ja kuinka se on toistettavissa. Vika jota kehittäjä ei pysty itse toistamaan on melkoisen vaikea korjata. Päältä päin en ole havainnut mitään syytä miksi kelaus joskus aiheuttaa jumin vaikka yleensä ei. Toinen konsti olisi sitten laittaa debug-loggaus päälle ja jumin yhteydessä ottaa se loki talteen. Hyvällä tuurilla siitä voi saada vinkkiä mitä siellä tapahtui samaan aikaan kuin jumiutuminen. Ilman mitään tällaista kättä pitempää on vain yksinkertaisesti vaikeata tehdä asialle mitään. Itselläni ei ole erityisempää mielenkiintoa alkaa tätä viemään tästä eteenpäin.

Viimeksi muokattu:

PNP

Valvoja
Ylläpitäjä
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Uno 4K, Solo 4K, Wetek Core
Mistähän nyt on sellainen käsitys tullut että valmistaja ei tekisi imagea bokseille, jokaisella isommalla valmistajalla on oma image ei kun sieltä vaan latailemaa ja kokeilemaan vaikka VU:n sivuilta, Vu+ Update
Tuosta voi sitten valittaa ihan valmistajalle jos on bugeja.

Noihin on tosin sitten hieman haastavampaa asentaa vaikkapa softcammeja, mutta onnistuu kyllä. Näihin perustuu esim. Black Hole imaget ja VTi imaget.

htoyryla

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Helsinki
Laitteisto
VU+ Duo2, openatv 5.3.
Mistähän nyt on sellainen käsitys tullut että valmistaja ei tekisi imagea bokseille, jokaisella isommalla valmistajalla on oma image ei kun sieltä vaan latailemaa ja kokeilemaan vaikka VU:n sivuilta, Vu+ Update
Tuosta voi sitten valittaa ihan valmistajalle jos on bugeja.
Niin... minä vain kirjoitin sen perusteella mitä täällä näkyy ihmiset käyttävän. Niistä valmistaja tuskin ottaa hirveästi korjausvastuuta, ja niiden ongelmista tässä oli nyt puhe. Tämä ei ole kritiikkiä valmistajia kohtaan vaan asia joka muualta peräisin olevia ohjelmia käyttävän on hyvä tiedostaa. Ja ihan vain ääneen pohdiskelua näistä kuvioista (jotka just tässä digiboxiyhteydessä on mulle uusia, muuten tässä on paljon tuttua).

Mutta joo... en toisaalta ollut huomannut että Vu+:lla on oma image. Sekin on siis vaihtoehto, ja yksi mun pointeista olikin että avoimella arkkitehtuurilla löytyy vaihtoehtoja (vaikkei ihan helposti vastuumiestä jos eri lähteistä kootussa systeemissä on ongelma).

Viimeksi muokattu:

PNP

Valvoja
Ylläpitäjä
Turku
Laitteisto
Ok, tulkitsin vain tätä lausetta niin "vaan ainoastaan totesin että tämmöisessä järjestelyssä missä valmistaja tekee vain laitteen ja jokainen itse asentaa siihen minkä softan haluaa, ei ole mitään yhtä valmistajaa joka vastaisi kokonaisuuden toimivuudesta."
On kyllä joitain pienempiä valmistajia, kuten edision, joilla ei ole omaa vaan käyttävät OpenATV:ta.

Ja on tietty selvää ettei valmistaja ota vastuuta mistään muusta kuin omasta imagestaan, siihen liittyy myös tuo softcam puute, niiden tekijät kun eivät maksa lisenssejä salauksista niin valmistaja ei tietty voi ottaa riskiä jne...

htoyryla

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Helsinki
Laitteisto
VU+ Duo2, openatv 5.3.
Ok, tulkitsin vain tätä lausetta niin "vaan ainoastaan totesin että tämmöisessä järjestelyssä missä valmistaja tekee vain laitteen ja jokainen itse asentaa siihen minkä softan haluaa, ei ole mitään yhtä valmistajaa joka vastaisi kokonaisuuden toimivuudesta."
Nyt jättäisin tuosta "valmistaja tekee vain laitteen" tuon sanan "vain" pois. Silloin tuo kuvaa sitä minkä kanssa tässä pyöritään, eikös. Ihmiset ostavat laitteita, laittavat niihin minkä softan haluavat, ja siitä seuraa sekä hyviä puolia että ongelmia.

No joo, tuon lopunkin "ei ole mitään yhtä valmistajaa" voisi sanoa selvemmin "ei valmistaja voi vastata tämmöisen kokonaisuuden toimivuudesta". Sitähän tuossa kommentoin, ei laitevalmistajalta voi odottaa kolmannen osapuolen tekemän softan korjauksia niinkuin joku saattaa olettaa.

Viimeksi muokattu:
Kiitokset: aints

PNP

Valvoja
Ylläpitäjä
Turku
Laitteisto
Tuo on aika pitkälti noin, eli ainakin täällä vaikuttavista käyttäjistä aika harva käyttää alkuperäistä imagea, toki niitäkin on tai on ainakin ollut mutta sen verran parempia on nuo vaihtoehtoiset imaget olleet. Bugisuus on sitten toinen juttu.

Miten mahtaisi olla tuossa alkuperäisessä imagessa tuon tämän ketjun bugin kanssa, onkohan kellään käytössä duo2:ssa jotta voisi testata?

mphumax

Vahvasti satelliittien vaikutuksen alaisena
Tampere
Laitteisto
Technomate nano 3T+Jaeger Vbox-II +1.8 m primefocus
Octagon sf4008 s2x
Triax TD-110 +moteck sg-2100A
AZBOX PREMIUM HD E2
DrHD F15
Mystique SaTiX-S2 Sky V2 USB
Epson EMP-TW600 Onkyo TX-SR309+ JBL scs178
  • Lisätään tuohon soppaan nyt vielä rauta.
  • Boxien hardis tuppaa kehittymään valmistuksen edetessä, tulee uusia ajuriversioita joka tukeecuutta rautaa, mutta uusin versio ei ole välttämättä paras vanhimmille saman boxin versioille. Softassa on tuota varten yleensä jotain raudan tunnistusta, mutta onko aina ja toimiiiko oikein.
  • Tämä voi selittää sen että jollain on stabiili ja jollain ei, vaikka olisi sama versio, samat pluginit jne.

htoyryla

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Helsinki
Laitteisto
VU+ Duo2, openatv 5.3.

• Lisätään tuohon soppaan nyt vielä rauta.
    Boxien hardis tuppaa kehittymään valmistuksen edetessä, tulee uusia ajuriversioita joka tukeecuutta rautaa, mutta uusin versio ei ole välttämättä paras vanhimmille saman boxin versioille. Softassa on tuota varten yleensä jotain raudan tunnistusta, mutta onko aina ja toimiiiko oikein.
    Tämä voi selittää sen että jollain on stabiili ja jollain ei, vaikka olisi sama versio, samat pluginit jne.
Kyllä kyllä. Ja jo se että raudan ja sen versioiden moninaisuus tekee softakehityksessä jo testauksen haasteelliseksi.

Tämä kelausjumitus tuntuu sen verran satunnaiselta, että voi olla että siinä hyvinkin vielä on jokin tietty ajoitusten tai tapahtumien yhdistelmä joka sen jumiuttaa. Kuten tämmöisessä tapauksessa johon näkyy tehdyn korjaus viikko sitten: "Situations with AutoTimer calling epgcache.search() and zapping at the same time sometimes caused a permanent spinner."

Viimeksi muokattu:

pmatil

Huoltovalikon jäsen
Laitteisto
VU+ Duo 2 + 2 x Dual DVB-C :: OpenVIX 5.1.013
Koska se alkuperäinen ongelmaketju hävisi, niin voisiko joku tiivistää sen ongelman vielä uusille käyttäjille, eli miten ja missä tilanteessa esiintyy, onko tietty image (käsitin että esiintyy vain OpenATV:llä?) jne. Hieman vielä topicin sivusta: mihin imageen tuo VU+ alkuperäinen image perustuu?

htoyryla

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Helsinki
Laitteisto
VU+ Duo2, openatv 5.3.
Kuvallisen kelauksen käyttö jumiuttaa jossain tilanteessa boksin/käyttöliittymän, tulee "endless spinner" ja virta on katkaistava. Numeronäppäimillä hyppiminen toimii ongelmitta. Havaittu OpenATV 5.1? ja 5.2. Ja ainakin korperella ja mulla Vu+ Duo2 ja satshopin image (josta eilen siirryin puhtaaseen OpenATV5.3, jumi tuli siinäkin muttei ihan äkkiä).

harkonen

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Oulu
Laitteisto
VU+Duo2 (ATV6.2)
90 (0.8W-4.8E-13E)
120 (19.2E-23.5E-28.2E)
3xInverto BP QD
3xInverto BU HGLN QD
EMP MS21/12PIU-6
dna dvb-c
Kuvallisen kelauksen käyttö jumiuttaa jossain tilanteessa boksin/käyttöliittymän, tulee "endless spinner" ja virta on katkaistava.
Itselläni ei kelausten kanssa ole ollut mitään ongelmaa, mutta EPG:stä ajastettaessa ja kanavalistaa selatessa tuli epäsäännöllisen säännöllisesti "endless spinner" Atv:n versioilla 5.2 ja 5.3.
5.1:llä ei käynyt noin kertaakaan.

Ehdin jo tottua boksiin joka toimii kaatuilematta viikosta toiseen (Vix 3.2.018 ja Atv 5.1), niin tuollainen pari - kolme kertaa viikossa kaatuminen on liikaa..

Nyt piinapenkissä on Vix4.1.001. Katsotaan viikko miten pelaa.

htoyryla

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Helsinki
Laitteisto
VU+ Duo2, openatv 5.3.
Itselläni ei kelausten kanssa ole ollut mitään ongelmaa, mutta EPG:stä ajastettaessa ja kanavalistaa selatessa tuli epäsäännöllisen säännöllisesti "endless spinner" Atv:n versioilla 5.2 ja 5.3.
5.1:llä ei käynyt noin kertaakaan.
Kokeilin kanavalistaa ja heti iski, mutta toipui siitä itse aika nopeasti. Debug-lokiin tarttui seuraavaa. Eli tämä ei ollut endless spinner vaan BSOD (jota ei kuitenkaan kerkiä nähdä vaan softa toipuu siitä itse).

Mulla on nyt debuggaus päällä, mutta kelaamalla en ole saanut jumia aikaan. Kiinnosti nähdä jos se liittyisi jotenkin epgcacheen, johon liittyen noita endless spinnereitä kuuluu esiintyneen. Muuten tuntuu tulevan virheilmoituksia lähinnä skiniin liittyvistä python-skripteistä.

Koodi:
11:42:09.831 [   ] driver/rcinput.cpp:23 handleCode 1 67 1
11:42:09.832 {   } Screens/InfoBarGenerics.py:204 actionA KEY: 103 0 KEY_UP UP
11:42:09.844 {   } Components/ActionMap.py:46 action action ->  InfobarChannelSelection switchChannelUp
11:42:09.864 {   } skin.py:1034 readSkin [SKIN] processing screen ChannelSelection_summary:
11:42:09.876 {   } Screens/Screen.py:150 show [SCREENNAME]  ['ChannelSelection_summary', 'SimpleSummary']
11:42:09.881 {   } Screens/Screen.py:150 show [SCREENNAME]  ChannelSelection
11:42:09.984 [   ] dvb/dvbtime.cpp:415 updateTime [eDVBLocalTimerHandler] Transponder time is 13.04.2016 11:42:10
11:42:09.984 [   ] dvb/dvbtime.cpp:428 updateTime [eDVBLocalTimerHandler] diff is 1
11:42:09.984 [   ] dvb/dvbtime.cpp:431 updateTime [eDVBLocalTimerHandler] diff < 120 .. use Transponder Time
11:42:09.984 [   ] dvb/dvbtime.cpp:49 setRTC [eDVBLocalTimerHandler] set RTC Time
11:42:10.094 [   ] dvb/dvbtime.cpp:501 updateTime [eDVBLocalTimerHandler] update RTC
11:42:10.094 [   ] dvb/dvbtime.cpp:521 updateTime [eDVBLocalTimerHandler] time update to 11:42:10
11:42:10.095 [   ] dvb/dvbtime.cpp:524 updateTime [eDVBLocalTimerHandler] m_time_difference is 1
11:42:10.095 [   ] dvb/dvbtime.cpp:528 updateTime [eDVBLocalTimerHandler] set Linux Time
11:42:10.095 [   ] dvb/dvbtime.cpp:539 updateTime [eDVBLocalTimerHandler] time after update is 11:42:10
11:42:10.097 [   ] driver/rcinput.cpp:23 handleCode 0 67 1
11:42:10.098 {   } Screens/InfoBarGenerics.py:204 actionA KEY: 103 1 KEY_UP UP
11:42:11.246 [   ] driver/rcinput.cpp:23 handleCode 1 160 1
11:42:11.248 {   } Screens/InfoBarGenerics.py:204 actionA KEY: 352 0 KEY_OK OK
11:42:11.249 {   } Components/ActionMap.py:46 action action ->  OkCancelActions ok
11:42:11.477 [   ] driver/rcinput.cpp:23 handleCode 0 160 1
11:42:11.479 {   } Screens/InfoBarGenerics.py:204 actionA KEY: 352 1 KEY_OK OK
11:42:11.480 {   } Components/ActionMap.py:46 action action ->  OkCancelActions OK
11:42:11.480 { W } Components/ActionMap.py:53 action unknown action OkCancelActions/OK! typo in keymap?
11:42:11.481 {   } Components/ActionMap.py:46 action action ->  OkCancelActions OK
11:42:11.481 { W } Components/ActionMap.py:53 action unknown action OkCancelActions/OK! typo in keymap?
11:42:11.982 [   ] driver/rcinput.cpp:23 handleCode 1 6c 1
11:42:11.984 {   } Screens/InfoBarGenerics.py:204 actionA KEY: 108 0 KEY_DOWN DOWN
11:42:12.029 [   ] bsod.cpp:304 oops PC: 76a1dd4c
11:42:12.029 [   ] bsod.cpp:310 oops 00000000 00000001 04025909 76b02e34
11:42:12.029 [   ] bsod.cpp:310 oops 04025909 60a88988 00000000 57b29f28
11:42:12.029 [   ] bsod.cpp:310 oops bafaf555 eb43179e b2336ae5 530e3062
11:42:12.030 [   ] bsod.cpp:310 oops c7c8f201 1e13be26 5d7db68e 00710000
11:42:12.030 [   ] bsod.cpp:310 oops 0000a509 007341bc 00000000 01d90054
11:42:12.030 [   ] bsod.cpp:310 oops 0063d568 00730000 57bb1368 009ef4a0
11:42:12.030 [   ] bsod.cpp:310 oops 0070d4f4 00000000 60a88aec 00000000
11:42:12.030 [   ] bsod.cpp:310 oops 76b08e10 60a88aa8 6087c5f8 004a9b40
11:42:12.033 [   ] bsod.cpp:327 print_backtrace Backtrace:
11:42:12.034 [   ] bsod.cpp:335 print_backtrace /usr/bin/enigma2(_Z17handleFatalSignaliP9siginfo_tPv) [0x46AEAC]
11:42:12.034 [   ] bsod.cpp:335 print_backtrace /lib/libc.so.6(__libc_free) [0x76A1DD4E]
11:42:12.034 [   ] bsod.cpp:347 handleFatalSignal -------FATAL SIGNAL
[CODE]