NoZap (free-X tv)

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

ilmari

Rekisteröimätön kävijä
Pitää paikkansa ja tuo SkyCrypt-salausta käyttävä ''kulttuurikanava'', joka löytyy Astrasta 19.2°E, sekä HB:stä 13.0°E aukeaa todella noilla fun-fileillä ja Irdeton FreeCam versiolla 2-019.

ilmari

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Tottakai saat. Erilaisen flashin takia sitä ei vielä toistaiseksi ole "Istutettu" 6in1 systeemeihin joten käytä toista korttia. Tai käytä season/wallbangeria muihin ja FUNia NoZapiin.
Muista vaan ohjelmoidessasi sitä, että poiketen 6in1 filestä niin käytä intEprommia.

IsoPepe

Huoltovalikon jäsen
Minä en saanut useista yrityksistä huolimatta tuota toimimaan Samsungin kanssa, kokeilin eri tiedostoja useampaan kertaan mutta ei vaan auennut. Noh, eipä tuo niin tärkeä ole.

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Moro Maintenanceman!

Koita WCE 0.8.1 ja seasonia C***xCammin kanssa, pitäisi toimia?!

Vaan totta puhut, että huonompaa "juttukanavaa" ei olekaan.

IsoPepe

Huoltovalikon jäsen
Jees, täytyy koittaa.
Eihän noita muuten edes juuri kukaan seuraa... mikäli tuota erästä äänestystä katsoo.
On muuten yleensä ensimmäinen kysymys, kun joku kaveri näkee noi peilit, että näkyykö mitään XXX kanavia.

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Hah hah ei seuraa ei :wink:

Kansainvälisillä foorumeilla nousee kauhea hätä jostain kanavapaketin salauksen/koodin muutoksesta vain mikäli se sisältää xxx-kanavia.

Joo sama juttu mulla kaverien mielenkiinnosta/kysymyksistä näkyvien kanavien suhteen. Sain monta hauskaa käytännönpilaa tämän takia TXY nimisen kanavan kanssa aiemmin.

Mixu

Valvoja
Ylläpitäjä
Vkeys sanoi:
Joo sama juttu mulla kaverien mielenkiinnosta/kysymyksistä näkyvien kanavien suhteen. Sain monta hauskaa käytännönpilaa tämän takia TXY nimisen kanavan kanssa aiemmin.
Niin sain minäkin. Kaverit kun kantoivat reppukaupalla tyhjiä videokasetteja minulle että saisivat ilmaisia XXX pätkiä.

No mikäs sen mukavampaa kuin laittaa pieniä väläyksiä normaalin matskun sekaan tuolta TXY kanavalta. Järkytys oli monelle kova. Voi vain kuvitella. heheh

Tajusivat pojat ottaa rauhallisesti niiden kasettien kanssa.

Mixu

Toni

Huoltovalikon jäsen
Nyt löytyy jo file silver -kortille, joka purkaa sammyssa :
0500 - Viaccess
0602 - Irdeto
1762 - Betacrypt (ORF & Premiere)
1722 - Betacrypt (Mediaset/DigiKabel & Premiere)
1702 - Betacrypt (Premiere)
1800 - Nagra
4A60 - SkyCrypt (FreeXTV/NoZap)
0100 - Seca

Kaikkea ne pojat keksii :)

File oli BBAIO 4 ja löytyy esim. osoitteesta: http://crypto.ws/upload/