Näkyykö TCM ?

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

juke

Huoltovalikon jäsen
Kiinnostaisi katsella noita vanhempia elokuvia joita TCM lähettää.
Mikä file pitäisi ajaa kun on funcard , magicmoduuli(penta 1,11) ja humax 3050.
jp

satdigi

Huoltovalikon jäsen
19E Astralta 11778V 27500 3/4 (TPSCrypt), jos käytät 6in1 tiedostoa. Henkilökohtaisesti käyttäisin MMssä penta1.09 firmeä.

1W löytyy Conaxilla salattu, näkyi vielä muutama viikko sitten.........

juke

Huoltovalikon jäsen
Kun hankin MM modulin ajoin siihen suoraan penta 1.11, mitä eroa 1.09 on 1.11 verrattuna? Minulla on aito MM joten vaaraa sen hajoamisesta 1.11 tuskin on.
Ovatko 1.09 ja 1.11 eri ohjelmia? olen käsittänyt että nämä olisivat saman ohjelman eri versioita, vai olenko ihan "metsässä".
jp.

Hexi

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Sillä lailla eri ohjelmia että 1.11 purkasi muutaman kuukauden myös conax salausta vaikka millaisella älykortilla. 1.09 versiosta conax puuttui.Nyt ei conax enää toimi 1.11:sta veriossakaan (avaimet tai jotain muutettu)ja kun mulla ei tominut kunnolla Echostarissa tuo 1.11:sta conaxin oman modulin (C+)kanssa yhtä aikaa niin latasinpa minäkin takaisin ton 1.09:in.Siis C+:n kanavat pikselöity orginaali moduulilla ja kortilla jos toisessa ca-paikassa oli MM versio 1.11:ta.

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Terve :D

Lisäksi TCM näkyy ainakin Nagravisionilla cryptattuna 30.0W Hispasat 1C - DVB/MPEG2
12012.00 V - 27500 3/4
sekä
13.0E Eutelsat Hotbird 3 - DVB/MPEG2
12360.00 H - 27500 3/4.
Tosin en nyt jaksa muistaa, että oliko tuon polsatin nagra rsa:ssa jotain joka esti FUNin käytön? Itse käytän vain seasonia vaikka noita FUNeja tuolla pölyttymässä on useitakin. Mutta ainakin seasonilla/wallbangerilla tai Emulatorek9:llä nuokin näkyy.
Hispasatissa on muuten esim. sellainen kanava kuin Classicos joka pyörittää vanhoja filmejä ilman dubbauksia.

juke

Huoltovalikon jäsen
minkäkokoisella peilillä tuo hispasat näkyy? Alkaa täällä Oulu korkeudella mennä jo aika lähelle horisonttia (5 astetta)??

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Moro :D

http://www.hispasat.com/FlotaSat/pop_up_cobH1D-2.htm

Metrin peili ja 0.6 tai 0.7 Lnb pääkaupunkiseudulla erinomaisella signaalilla. Humaxin sinkkumittari on lähes tapissa.
Ongelmana on tosiaan se, että bird on niin matalalla, että pitää olla paljon tyhjää tilaa siellä suunnassa.
Itsekin etsin tämän vasta muutama kuukausi sitten, kun olin vielä analogi-aikojen muistoissa, että näkyisi hyvin huonosti.
Suosittelen tosiaan ehdottomasti suuntausta mikäli maasto vaan antaa myöden.

Hexi

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
näkyy ja kukkuu

Jatkanpahan tähän vanhaan viestiketjuun, vaikka ei ihan aihetta sivuakkaan.Nykyään ihan laillisella kortilla katselen (niin ne ajat muuttuu) ja huomasin, että suomi texti on ollut ainakin iltapäivän ajan elokuvissa.

Onkohan "joululahja" vai tilapäinen häriö tuo suomi teksitys?

PNP

Valvoja
Ylläpitäjä
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Uno 4K, Solo 4K, Wetek Core
Hexi;71909 sanoi:
Jatkanpahan tähän vanhaan viestiketjuun, vaikka ei ihan aihetta sivuakkaan.Nykyään ihan laillisella kortilla katselen (niin ne ajat muuttuu) ja huomasin, että suomi texti on ollut ainakin iltapäivän ajan elokuvissa.

Onkohan "joululahja" vai tilapäinen häriö tuo suomi teksitys?
Siis tämä canalin paketissa?
Toivotaan että on pysyvä lisä, saattaisi enemmän katsella tuotakin.

Hexi

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Joo, TCM-nordic lähetti osan elokuvista suomitekstillä iltapäivällä. Illemmalla tekstitys puuttui,mutta nyt taas tekstitys on elokuvassa "Gone with the wind" Tuulen viemää taitaa olla nimi suomeksi.