Minkälainen ohjelmisto kiinnostaa?

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Minkätyyppisiä ohjelmia katsot?

• Äänestäjiä yhteensä
    149

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Terve :D

Ainakin osalla foorumin käyttäjistä on mahdollisuus valita ohjelmansa usean sadan kanavan joukosta. Siispä mitä sieltä tulee seurailtua?

Mixu

Valvoja
Ylläpitäjä
Kyllähän tuohon tarjontaan on niin tottunut että olisi vaikea palata vain niihin muutamaan kotimaan kanavaan.

Nyt vaan kun se yksi vähän aikaa sitten kadonnut paketti saataisiin taas auki, niin kyllä kelpaisi.

Mixu

tbman

Huoltovalikon jäsen
Jenkki urheilu kanavat kiinnostaisi, olisi toiveena että tulisi joskus johonkin euroopan satelliittiin, esim Fox sport, Speed channel, niistä voisin maksaakkin. Irl ja Nascar sarjan kilpailuja katson Moteursilta Cartin yleensä Eurosportilta eglannin kielisen selostuksen takia. Premien F1 incar kanavaa pidän päällä kilpailuissa, ja katson sitä välillä. Premiereltä katson myös joskus WWE PPV matsit, on senkin seuraaminen jäänyt vähemmälle kun Subtv häipyi sattuneestä syystä.

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
tbman sanoi:
Jenkki urheilu kanavat kiinnostaisi, olisi toiveena että tulisi joskus johonkin euroopan satelliittiin, esim Fox sport, Speed channel, niistä voisin maksaakkin.
:shock: No et kai oikeasti :wink:

Heh ei vaan, oletko kokeillut PanAmSatia 43w, että mahtaako tuo Fox sport sieltä näkyä??
Footprintin mukaan pitäisi täälläkin näkyä tuo Europe beam
http://www.panamsat.com/global_network/pas3_ku.asp
Pitää tuossa juhannuksen tienoilla koittaa, että löytyisikö kenties?

Edit: no ei sitten löytynyt.

tbman

Huoltovalikon jäsen
Vkeys sanoi:
tbman sanoi:
Jenkki urheilu kanavat kiinnostaisi, olisi toiveena että tulisi joskus johonkin euroopan satelliittiin, esim Fox sport, Speed channel, niistä voisin maksaakkin.

:shock: No et kai oikeasti :wink:

Heh ei vaan, oletko kokeillut PanAmSatia 43w, että mahtaako tuo Fox sport sieltä näkyä??
Footprintin mukaan pitäisi täälläkin näkyä tuo Europe beam
http://www.panamsat.com/global_network/pas3_ku.asp
Pitää tuossa juhannuksen tienoilla koittaa, että löytyisikö kenties?
Ei taida onnistua kun ainakin lyngsat:in satTracker näyttää tänne below the horizon, asun Keskisuomessa. Turkussa tai Helsinsigissä ton vois saadakkin.

satdigi

Huoltovalikon jäsen
Palataan vielä tuohon 43W asiaan sen verran että esteenä sen näkemiseksi ainakin minulla on lähinnä se että Stab diseq mottorin raja tulee vastaa 65 asteessa. Kun satelliitti on yli sen niin eihän se onnistu. Rajan saa aika helpolla nostettua jos avaa moottorin mutta en ole vielä jaksanut otta lautasta ja moottoria alas seinästä.

Ja kannatta muistaa että satelliitti on alle 4 astetta horisontin yläpuolella, joten yhtään ei saisi esteitä olla.

Lisäksi sen verra että Jaegerin mottoreissa raja on 70 astetta, se riittäisi jo.

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
No niin nyt alkaa äänestystulos näyttämään ennakkoon oletetulta.
Pitkään näyttikin siltä, että pääasiassa elokuvia katsovat ovat
täällä ihmeellisenkin hyvin edustettuina.
Itse uskoin alunperin, että urheilu ja XXX saisivat vielä suuremman
osuuden. No onhan XXX-formaatti sentään alun "ujostelun" jälkeen
kohtuullisessa kasvussa. Nousee vaan nimittäin kansainvälisillä
palstoilla suurin kohu, jos joku "juttu" kanava muuttaa cryptaustaan
tai poistuu kokonaan korttiemme ulottuvilta.
Teknisiä asioita käsittelevässä foorumissa on selvää, että myös
tuo viimeinen kategoria nousee noinkin korkealle.
Kiitos kaikille osallistujille ja uudetkin rohkeasti vaan mukaan.

satdigi

Huoltovalikon jäsen
Periaatteessan asia on ainakin mulla niin että katson kaikkea noita viittä vaihtoehtoa sopivan. Kun sitten laskin mihin menee eniten aikaa niin valitsin sen.
Minulle luultavasti paras vaihtoehto olisi ehkä ollut nk. kansallisten kanavien seuranta erilaisten dokumentien/sarjojen seuranta, en löytänyt sitä vaihtoehtoa joten otin elokuvat.

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Juu itse seuraan toki kanssa kaikkia kategorioita paljonkin. Eritoten
tulee katseltua luonto ym. (siis oikea!) kanavia mutta en saanut äänes-
tystä värkätessäni, kuin 5 vaihtoehtoa käyttöön. Sivusto ei tue
tai en osannut itse??