Jääkiekkoa

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

vehkaar1

Ari Vehkanen
Tuki-jäsen
Imatra
Laitteisto
VU+ DUO2 open ATV 6.0, ABipbox 910HD pgi 1.4 flash - usb PKT Enigma2 HYPERION, DR-HD F15 ver 207p, , Triax 110cm 54.9E&56E, Toroidal T-90 10 lnd, harava -T Engel AN 6001C 20kpl Venäjän kanavia T2+Suomen T2 UHF&VHF, Aura HD SE IPTV.
Kun täällä on nyrkkeilystä tietoa niin jääkieskossa on menossa myös pelejä.
Näitä voi katsoa eri kanavilta sekä steemeinä. Siis jääkiekko näkee satelliiteista ympäri maailmaa.

Nelonen.fi

tiedoksi vaan ja muitakin urheiluita voi katsoa eikä vaan nyrkkeylyä.

Kiitokset: mphumax

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Mä silmäilen tuota myös. Ihan hauskaa vaihtelua :)

Nyt muuten kakkosdivisioonan mm-kiekot ja ykkösen b-lohko myös käynnissä. Tänään ei matseja mutta huomenna taas olisi. Niistä löytyisi eksotiikkaa ja ainakin hollannin turnauksesta on tullut (vissiin englannin matsit?) pari feediä mutta ikävä kyllä salattuna 7E. Koita @Artsi- löytää noita 2015 World Championships

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirjala
Laitteisto
Sony VPL-HW55ES + Stewart Firehawk 182cm, LibreElec + Intel NUC, 2 * nVidia Shield, LG 55B6V, Vu+ Uno4k & T90+8lnb, 28Tb Thecus N7510 NAS, Denon AVR-X1100W, AMX+ 3*Ipad, 3*KefQ1, 4*KefQ2DS, Elac S12EQ
Olen käynyt elämässäni yhden kerran jääkiekko-ottelussa.
En myöskään seuraa futista.
Taidan olla aika harvinainen tapaus.

Artsi-

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Laitteisto
Vu+ Solo2
Octagon SF4008
1,1m moottoriantenni
Huomenna ois kanssa klo 18.30 Suomi vs. Venäjä saas nähdä mikä venäläinen kanava sen näyttää tai tuleeko feedejä. Suomessahan toi tulee mtv sport1 joka salattu

huve

Huoltovalikon jäsen
Huomenna to klo 18.30 ja la 14.00 Suomi - Venäjä, jotka saattavat näkyä feedinä tai venäläisillä kanavilla, ensi viikolla tsekki - suomi ke ja to
Leijonat.fi - A-maajoukkue // Otteluohjelma ja tulokset kaudella 2014-15

Huomenna alkaa Sveitsissä alle 18-v. MM-kisat, mutta niistä ei taida tulla mitään, ei ainakaan löytynyt SRF:n EPG:stä.

Itävallan Servus näyttää talvella Itävallan liigaa yleensä samaan aikaan Saksan liigan kanssa. Ja tietysti 0,8W feedit romanialaista jääkiekkoa :).

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Mahtaako kukaan katsoa 18 wee loppuottelua 24.5W feedistä? 11590H 7120 on amerikoihin menevä feedi ja täällä sinkku kymmenen deebeen hujakoilla. Kummallista pätkimistä silti aikajoin? Lieköhän noinkin kova sinkku vaan riittämätön, vai joku muu syy? Hirmu sumu ja kosteusprosentti varmaan ziljuuna täällä, joten näkeekö kukaan pilvettömämmässä paikassa tätä puhtaasti? Eka erä loppui juuri suomen 1-0 johdossa.

huve

Huoltovalikon jäsen
Onkos tänä vuonna 22w:ssä ollut mm-kisojen feedejä Kanadaan? Ei ole näkynyt mainintoja satelliwebissä tai dxtv.de:ssä. En ole viitsinyt pikkulättyä tonne vielä suunnata, isommalla länsiraja 8W.

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
CHL alkoi, joten katsotaan onnistutaanko kokoamaan kanavia mitkä matseja näyttää + feedit tietty. 5E oli tepsin ja tapparan feedit salattuina, enkä vielä tänään saanut aikaiseksi muita edes etsiä. 28E Premier sports näyttää ruottalaisen jengin matsin Vaxjö-Braehead.
Mikäli osuu silmiin muita kanavia (fta+salatut), niin vihjettä peliin vaan.

Edit: Tapparan matsi on muuten 4:2:2 EI salattu siis!

Viimeksi muokattu:

huve

Huoltovalikon jäsen
satelliweb väittää 7E tulevan KHL matsin, mulla ei värähdäkään sinkku.
Reported by matt33 on 2015-08-24 06:47 pm

0 Comment

Eutelsat 7A (7.0°E)

Frequency: 11167 - Pol: V - SR: 15000 - FEC: 3/4

Category: Sport - Hockey

Transmitted in: MPEG-4

Comments: KHL SKA-CSK FTA

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
^ 9.7-9.9 dB täällä, ei pätki ainakaan nyt testatessa. Näköjään käväisee hieman yli 10 debbaakin mutta "elää" 9.7 - 10.3 välillä.
KHL 2015 005.JPG

Artsi-

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Laitteisto
Vu+ Solo2
Octagon SF4008
1,1m moottoriantenni
Joo ei tullu mullekkaan sinkkua, vaikka vähän seurailin ja löin satelliitti hakuun niin nollaa näytti.

huve

Huoltovalikon jäsen
Vaihdoin LNB:n Octagonin PLL:stä IBU:uun niin heti tuli kuva. Ei mitään sinkkua näyttänyt kummallakaan boksilla Octagonilla.

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Ihmeellistä taajuutta kymppieestä Kaod hd tarjoaa artsille satelliwebissä? Ei mulla ainakaan pihahdakaan, mutta 12735H 15000 tulee tuo slobonkielisen selostuksen feedi. Paljon heikompi kuin tuo 7E. Juuri ja juuri nykimättömänä pysyy noin 8.5 dB signaalilla, kun tuo varsinainen Suomifeedi 10.7 tienoilla.

Artsi-

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Laitteisto
Vu+ Solo2
Octagon SF4008
1,1m moottoriantenni
Toiki oli kumma kun skannsasin oli alkuun 11166V ja H auki molemmissa idnä YLE ja Jokerit matsia työnsi läpi sittemmin se H hävisi

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Joo! Lupaa vaan huonoa vierasmatsien osalle, jos khl:n oma feedi tulee 10E ja noin heikkona. Tuossa 12735H ei ole säävaraa mulla yhtään ja voisin otaksua, että satakympin peilillä se ei näy? Ellei sitten oulun tienoille taas löydy joku keilan erikoisuus ja siellä kattella seiskytsenttisellä. 8.2 - 8.5 dB näyttää tuo 10E tulevan, kun nyt muutaman minuutin erätauolla sitä vilkuilen.

huve

Huoltovalikon jäsen
7E tulee muitakin pelejä SR ja fec samat 12708V sinkku 64 %, 11166V 57 %, 11149V 52 % ja 11131V 48-50 %, kuva pätkii mulla 48 %:ssa.
10E 12735H ei edes sinkku vilkku, jos nyt vielä 21.05 sieltä jotain tulee.

Artsi-

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Laitteisto
Vu+ Solo2
Octagon SF4008
1,1m moottoriantenni
Mulle tulee toi 11166v 59-65%, mutta noi toiset ei lukitu ollenkaan.

Viimeksi muokattu: