Humax 5400

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

ipela

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Jospa vielä sekoittaisi yhden virittimen mahdolliseen osto valintaan saako kyseistä viritintä suomesta, jossain olen nähnyt mutta nyt kun aloin etsimään en löytänyt mistään 5350 löytyy kyllä mutta 5400 ei toistaiseksi.
Sitten itse koneesta saako sitä semmoisena versiona ettei tarvitse mitäään lisä modulia eli on päivitetty niin että kortilla tai season interfacella näkyy suoraan ja saako itse päivitettyä sen semmoiseksi ja onko tuo 5400z semmoinen versio.
Kaikki tieto olisi kiva saada ennenkuin ostan uuden virittimen.

Ismo

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Moro :D

Suomesta löytyvistä ei tietoa mutta ulkomailta esim. seuraavat:

http://www.sathelp2000.com/ TonyDoen sivulta. Olen tilannu tavaraa joskus.

http://home.delfi.ee/~sateks/2satelliit.html Toimii tallinnassa. Täältä ostin aikoinaan omani. Soita Peeter Vilbornille ja kysy löytyykö. Osaa suomea kohtalaisesti. Ei ole mikään epämääräinen huijari! Olen käynyt ihan himassa asti (ei, ei olla kavereita! heh)

Nimenomaan ainoastaan sellainen versio kannattaa hankkia jossa sisäinen Irdeto patchattu valmiiksi! Eli sitten Season Interface/ Fun; 6in1 skulaa.

ipela

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
onko 5400z suomenkielinen valikko ja toimiiko tekstit ja muut. Mitä ongelmia siinä on kaikissa yleensä jotain ja mitä maksaa

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
:D

Hmmm... Tony doen lafkassa näköjään 445€. Sateksin hinta selviää soittamalla tai meilaamalla.
Ongelmia? En oikeesti juuri mitään keksi. No, jäätyi ennen ainakin TPScryptin kanavilla. Toh 2.1 on ainakin mulla helpottanut tilannetta. Nokian DiseqC ei tahtonut mulla toimia.
Mulla ei Z-versiota ole mutta tuskin siinäkään suomenkielistä valikkoa on?
Tekstit toki normaaliin tapaan tulee myös suomeksi.
Olen yksinkertaisesti ollut erittäin tyytyväinen vstaanottimeen enkä vaihtaisi sitä mihinkään, suosittelen :D

G

G-man

Rekisteröimätön kävijä
Vkeys sanoi:
:D

Olen yksinkertaisesti ollut erittäin tyytyväinen vstaanottimeen enkä vaihtaisi sitä mihinkään, suosittelen :D
Ainoa Hummie, jossa mä olen nähnyt suomenkielisen valikon, on 5350-malli. Jos joku kräkkää kielikoodin koneelta, käännän sen kyllä suomeksi ja lähetetään hollantilaisille pantavaksi nettiin. Toinen juttu, mihin Hummiegurut voisivat kiinnittää huomiota on epg:n esittämät tiedot: jos ei tanska tai norja kiinnosta, voisi vaikka lukea elokuvaesittelyt suomeksikin...
Tux on Humax on kyllä mainio keksintö, kuten kaikki muukin, missä ei lue Micr*soft/Micr*shit

ipela

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
saakohan tuota 5350 patchattu niin että sillä näkyy ilman moduleita conax ym. tuo 5400z maksoi tuolla Eestin maalla 545€ ja pitäisi vielä itse hakea joten on turhan hinnakas.

Ismo

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirjala
Laitteisto
Sony VPL-HW55ES + Stewart Firehawk 182cm, LibreElec + Intel NUC, 2 * nVidia Shield, LG 55B6V, Vu+ Uno4k & T90+8lnb, 28Tb Thecus N7510 NAS, Denon AVR-X1100W, AMX+ 3*Ipad, 3*KefQ1, 4*KefQ2DS, Elac S12EQ
ipela sanoi:
saakohan tuota 5350 patchattu niin että sillä näkyy ilman moduleita conax ym.

Ismo
Ei.

tbman

Huoltovalikon jäsen
G-man sanoi:
[quote:07fffe8f12="Vkeys"]:D

Ainoa Hummie, jossa mä olen nähnyt suomenkielisen valikon, on 5350-malli. Jos joku kräkkää kielikoodin koneelta, käännän sen kyllä suomeksi ja lähetetään hollantilaisille pantavaksi nettiin. Toinen juttu, mihin Hummiegurut voisivat kiinnittää huomiota on epg:n esittämät tiedot: jos ei tanska tai norja kiinnosta, voisi vaikka lukea elokuvaesittelyt suomeksikin...
Tux on Humax on kyllä mainio keksintö, kuten kaikki muukin, missä ei lue Micr*soft/Micr*shit[/quote:07fffe8f12]
Tuo epg juttu on kyllä ikävä kun ohjelmatiedot ovat aina ruotsiks.
Voiko humax:issa resetoida cam paikan samalla tavalla kun sisäisen kortinlukijan?