Kysymys FOX HD-kanavan tallennuksen katsominen

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

karijr

Huoltovalikon jäsen
Espoo
Laitteisto
Vu+ Uno 4K SE OpenViX 5.1
Panasonic TX-L47DT50Y
DNA-kaapeli
Moi,

Onko muilla samaa ongelmaa FOX HD-kanavan tallenteen katselussa. Pikakelaus esim mainoskatkon yli ei toimi vaan pitää käyttää hyppynappeja ( jotka tosin näppärämpiä :) ) mutta onko tämä vika vai ominaisuus?
DNA kaapeli ja VU+ Uno 4K SE laitteena ps SD kanavaa en oo testannu enkä katso kun kuvanlaatu luokattoman huono.

VesaT

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Laitteisto
GigaBlue HD Quad Plus, Vu+ Solo4K, FaVal 110cm, Inverto Black Ultra Single + Inverto Black Twin.
Pikakelaus esim mainoskatkon yli ei toimi vaan pitää käyttää hyppynappeja ( jotka tosin näppärämpiä :) ) mutta onko tämä vika vai ominaisuus?
En ole tuolla kanavalla (ei näy antennista) enkä tuolla laitteella (minulla Vu+ Solo4K) kokeillut, mutta vastaavaa tapahtui, kun käytössä oli EMC (Enhanced Movie Center). Tuo lisäosa tulee imagen mukana oletuksena. Alkoi pikakelaukset toimia oikein hyvin, kun poistin ko. lisäosan koneesta. Imagena OpenATV, nyt versio 6.2, mutta toimi aikaisemmillakin versioilla. Itse en pidä eroa EMC:n ja OpenATV:n perusmediapalvelun välillä mitenkään merkittävänä.

pmantynen

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Forssa
Laitteisto
Vu+ Duo (sat), Vu+ Solo2 (sat) + 2x Sundtek USB, lautaset: T90, Gibertini 150 (polarmount), Offset 70 cm (diseqc moottori)
... Itse en pidä eroa EMC:n ja OpenATV:n perusmediapalvelun välillä mitenkään merkittävänä.
Niin, silloin kun EMC tuli, tai aluksihan se oli oli Suomipoeka-nimellä, niin tilanne oli kokonaan toinen. Silloin EMC-tarjosi joukon ominaisuuksia, mitä perus-enigma2:lla ei ollut käytettävissä.

Nykyään EMC kai tarjoaa vain jotain pientä lisää, mutta itse en ainakaan ole kaivannut. EMC:n mahdollisesti aiheuttamista ongelmista on raportoitu aiemminkin, joten kannattaa kokeilla ilmankin. Se on sitten oma valinta mitä haluaa ... , mutta voisi olla hyvä yrittää selvittää, missä vika on oikeasti ... tai paremminkin missä se luultavasti ei ainakaan ole ...