Ette muuten usko

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

eklu

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vaasa
Kuinka vaikeeta tämä SAT-harrastus voi olla alaan perehtymättömälle. Esimerkki lyhyesti, ostin piruuttaan Lidl:stä valmiin/täydellisen satelliitti vastaanottopaketin, asensin lelut kiinni, toimii ja ajattelin hieman perehtyä tähän enemmän. Hetihän mä hokasin että pitää olla digitaalinen boxi, no menin sitten kauppaan ja sanoin "hyvää päivää haluaisin ostaa digitaalisen satelliitti virittimen", niin oikein alan liikkeeseen Vaasassa niin eipä saa kuin jotain CD:n kylkeen liimattuja paketteja.

Kuulemma en näkisi kuin jotain ihme kielillä olevaa ilman näitä paketteja, no olenpa jo senverran vanha että on tullu nähtyä kaikenlaista kielellä ja ilman. Osaisin kyllä tilata netin kautta itselleni jonkin täällä foorumeillakin mainitun purkin mutta vieläkin epäilen onkohan tämä mun alaa sittenkään vaikka oikein kiinnostaakin, onhan harrastuksellani jo ikää kuusi kokonaista päivää ja kokemusta lätyn asennuksestakin jo löytyy, vanha mies ja näkee parvekkeelta Astran, HB:n siinä lähellä pyörivät muut pöntöt, GPS ja vene kompaassi kyllä piti kaivaa esille että osuivat silmään.

Mutta nyt asiaan eli auttakaa Te jotka asiasta tiedätte enemmän, neuvokaa tästä eteenpäin mutta huomioikaa että olen vasta tutustumassa tähän enkä usko hirveesti tähän hurahtavani. Rupeanko tilailemaan netin kautta lisää roinaa vai siivoaisiko joku teistä kaappejansa ja myisi/vaihtaisi vanhoja leluja pois joilla meikäläinen voisi tarkistaa onko tämä mun alaa. Mulla ilmoitus tuola O/M-palstalla johon tietysti odotan vastauksia mutta hyvät vinkit malliin osta/tillaa sieltä laite XXX ovat myös tervetulleita. Niin huomioikaa ettei ainakaan nyt ole tarpeen nähdä ns. salattuja kanavia, niitähän paikallinen operaattori tyrkyttää mulle kaapelinsa päässä (voih niitä analokisia aikoja parivuotta sitten;-))

Kommentoikaa ja kertokaa, muistakaa myös ettei kaikki ole alan miehiä joten käyttämänne "kieli" saattaa jopa säikyttää meitä aloittelijoita.
 

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

eklu

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vaasa
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
G

G-man

Rekisteröimätön kävijä
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös