Kysymys DVB-tekstitysten poltto videoon automaattisesti

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

miskaO

Huoltovalikon jäsen
Olen kahden vaiheilla, hommaanko jonkun Vu+ tai vastaavan laitteen (olen aika noob vielä näiden laitteiden suhteen, kuulin Enigma2:sta ensimmäisen kerran pari päivää sitten) vai jatkanko Elisa Viihdettä (josta olen maksanut jo joku 5 vuotta putkeen).

Tämänkin foorumin perusteella vaikuttaisi siltä, että suuri osa ongelmista näillä digibokseilla liittyisi DVB-teksteihin. Tai ainakin on joskus ollut näin. Kuitenkin esim satshopin perusteella tekstit toimisivat täydellisesti. Testailin jo näytevideoklipeillä, miten kännykkä ja WD TV Live toistaa niitä verkkokansiosta. Muuten tuntuu toimivan, mutta WD TV Live ei tue DVB-tekstejä, jolla olisi tarkoitus katsoa tallenteita toisessa kerroksessa.

Kysymys kuuluukin, että onko jollain Enigma2-boksilla mahdollista polttaa DVB-tekstejä suoraan videofileen kiinni, siis automaattisesti? Tiedän, että on mahdollista tietokoneella erikseen, mutta tarve olisi saada se tapahtumaan automaattisesti tallennuksen päätyttyä/aikana. Toinen vaihtoehto olisi esim, että boksi tallentaisikin tekstit vaikka .srt formaatissa DVB:n sijaan.