dreamboxin osto

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

pumo

Huoltovalikon jäsen
mistäspäin ootte hommannu ton dreamboxin ?
kovolla vai ite asennettuna kovolla ?

onko saksalaisia kauppoja tiedossa joista tulee postissa, ilman luottokorttia ?
toi ilmeisesti on yks semmonen:
http://www.satshop24.de/

kiiitti etukäteen

anttist2

Huoltovalikon jäsen
Eikös tuolla lue "Wir liefern in alle EU-Länder nur per Vorkasse, außer Österreich." Vorkasse = etukäteismaksu.

Www.satarmy.de myy postiennakolla ja kortilla. Molemmat toimivat hyvin, itselläni ei ole mitään valittamista. Alkuvuodesta Dreambox tosin oli 50 euroa halvempi tuolla kuin nykyisin. No, jotain hyvitystä sen aikaisista softatekeleistä pitikin saada. Uusin softa pelaa kuin unelma, en ole saanut kaatumaan vielä kertaakaan. Puutelistalla edelleen DVB A009 tekstitykset.

Kovalevy on itse asennettu 40 GB Maxtor 5400 rpm.

pumo

Huoltovalikon jäsen
ei oikee pärjää tolla korkkari saksalla 8)

oliko kommervenkkejä kovalevyn asennuksessa ?

aattelin että tilaan sen ilman kovalevyä ja kokeilen NFSllä, kun toi serveri on jo valmiina netin jaosta ni käyttää aluks samaa.
mut kovalevy toimii kyllä varmasti nopeemmin tossa käytössä...

ibiza

Huoltovalikon jäsen
Satarmystä tilasin omani ilman kovalevyä. Toimitus sujui ongelmitta, toimitustapa UPS:in kautta kotiovelle COD eli cash on delivery (raha maksettiin UPS:in tilille ennen toimitusta).

Asensin Western Digitalin 40 GB 7200rpm kovalevyn, ei ongelmia. Myöskin softan päivitys sujui ohjeiden mukaisesti, ja uusin versio pelaa kuin unelma!

pumo

Huoltovalikon jäsen
arveluttaa toi ennen toimitusta maksu...

anttist2 kyllä kirjoitti selvällä suomenkielellä että postiennakko

mut i onko siellä semmosta perinteistä postiennakkoa eli kun paketti tulee postiin ni sieltä ei saa ennenkuin maksaa sen postiin ? vai minkä takia maksoit etukäteen?

anttist2

Huoltovalikon jäsen
Satarmystä saa nimenomaan perinteisen postiennakon, eli rahan kanssa käyt hakemassa paketin postikonttorista. Eri asia sitten, jos tilaa toimituksen postin sijasta UPSilla tms. Taisivat olla jonkin verran kalliimpia, mutta ehkä paketin saa päivää-kahta nopeammin.

Levyn asennuksessa ei ollut muuta ihmeellistä kuin minulla meinasi tila loppua kesken virtaliittimen kanssa. Mahtuu kuitenkin nipin napin. Kotelokin oli vähän hankala avata, tiedä sitten olisiko sitä jo muutettu nykyisessä. Ruuvien poiston jälkeen kansi oli pirun tiukassa. Hyvä keino on vääntää kantta alhaalta sivuille, eikä yrittääkään työntää sitä vastaanottimen takaosaa kohti. Minulla ainakin kansi kanittaa juuri tuolta alhaalta.

www.hm-sat.de lähettää tavallisena postiennakkona postiin. siellä näytti tuo maksavan vähemmän kuin armyllä.

(Tilasin hm-satilta SkyStar2TV PRV pci kortin tiistaina ja maanantaina se oli jo postissa. joissain tapauksissa hm-satilta tulee ennen pakettia seurantakoodikin postia varten..)

Jamo

Huoltovalikon jäsen
www.hm-sat.de toimi hienosti. Maanantaina tilasin Dreambox 7000S:n ja tänä perjantaiaamuna keltainen kuljetus toi sen kotiovelle. Viimeisin softaversio oli valmiina asennettuna.

Maksoi 419 euroa + 33 euroa kuljetuksesta.

Itse tilasin http://www.satshop24.de/ :sta. Rahat etukäteen ko. firman tilille ja sen jälkeen kun rahat näkyi heidän tilillä he lähettivät dboxin tulemaan. Tosin pikkasen viivästyi toimitus kun odottivat "3 generation" sarjan koneita jotta sain sellaisen. prosessi kesti noin 2 viikkoa. Tilasin bulkkina ja asensin samsungin 120 gigasen itse, huomattava hinnan ero Saksan ja Lahden kovalevyhinnoissa. Yllättäen sain Lahdesta halvemmalla levyn. Asennus helppo kun oikeat avaimet kopan avaamiseen.

Hexi

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
olen tilannut useammankin virittimen ja muutakin sat kamaa http://sat-world.shoppingserver.de/ osoitteessa olevasta liikkeestä,kamat tullut aina viikossa postiennakolla tilattuna jolloin postiennakkokulut ovat 25 euroa+suomen pankkikulut jotain 6-7 euron välillä.Näkyi vain dreambox, varsinkin kovalevymallit olevan edullisempia kuin www.hm-sat.de joka on myös toimittanut tilatut kamat viikossa.

pumo

Huoltovalikon jäsen
Hexi sanoi:
olen tilannut useammankin virittimen ja muutakin sat kamaa http://sat-world.shoppingserver.de/ osoitteessa olevasta liikkeestä,kamat tullut aina viikossa postiennakolla tilattuna jolloin postiennakkokulut ovat 25 euroa+suomen pankkikulut jotain 6-7 euron välillä.
olen tilaamassa dreamboxia mutta toi sat-world näyttää postikuluksi 10000000009,00 euroa. lienee joku bugi mutta silti epäilyttävää...
lasku tuli ilmeisesti oikein ?

osto perusteena on että tuolta saa ainakin viimesimmän version.