Cool Tv guide

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Tero_perkele

Huoltovalikon jäsen
Mikäli jollain muullakin on käytössä kyseinen plugini ja nyt on huomannu että se haluais päivittää itseensä mutta palvelinta ei ole ilmeisesti enää edes olemassa niin tuolta löytyy ratkaisi siihen ,toki vaatii kirjautumisen
"linuxsat-support.com"
Forum Gateway - Powered by DnP Firewall

tosin itellä riitti kun korvasin vaan noi ko filut mitkä on zippi paketissa,ja tein Rebootin

mikäli ylläpito pitää tätä sääntöjen vastaisena niin toki tän voi poistaa .

esim vuplus-support.org foorumille tuota linkkiä ei saa laittaa heidän sääntöjensä vuoksi.

Ja mitä nyt lueskelin niin eipä taida enää kyseiseen pluginiin tulla päivityksiä...

"Hello all cool tv guide users Chris Coolman my good firend sadly passed a way yesterday after a short illness

if you have made a donation please open a paypal dispute for a refund. no more versions will be updateed unless somebody comes forward to take the project over."

Liitetiedostot

Viimeksi muokattu:
Kiitokset: Tontze ja Snoopy

ysee

Tuki-jäsen
Tuki-jäsen
Laitteisto
Vu+ Ultimo Black Hole3.0.4 ja Vu+ Duo2 Black Hole 3.0.5
Tuleeko tuosta päivityksen myötä koko ruudun kokoinen? Mulla ainakin imagepäivityksen yhteydessä kyseinen cooltv guide jäi pieneksi. Olisko resoluutioon liittyvää.

Pentti Hile

Huoltovalikon jäsen
Laitteisto
Vu+ Ultimo 4k
LA Digital CI+ -kortinlukija
VTI 13.0.9
Elisa/TTV-kaapeli
Voisko joku kertoo kuinka tuon cooltv:n saa käyttöön? Oon sen asentanut ja se näkyy plugareissa ja sen asetuksiin pääsee käsiksi. Mutta EPG-nappi näyttää vaan boksin alkuperäisen EPG:n.

Tontze

Huoltovalikon jäsen
Tampere
Laitteisto
Vu+ duo2
Eikös sen saa muutenkin määriteltyä? En muista asentaneeni mitään ylimääräisiä että sain käyttöön

Snoopy

Huoltovalikon jäsen
Voisko joku kertoo kuinka tuon cooltv:n saa käyttöön? Oon sen asentanut ja se näkyy plugareissa ja sen asetuksiin pääsee käsiksi. Mutta EPG-nappi näyttää vaan boksin alkuperäisen EPG:n.
Omassa boksissa käytössä englanti ja openATV > Menu > Setup > Usage & Gui > Button Setup > EPG button mode - Show CoolTVGUIDE > ja perään tallenna vihreällä OK.