CD:ltä uudet kortit

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

viikinki

Huoltovalikon jäsen
Mortonki!

Onks kellään tiatoo miks CD vaihtaa kortit? Kaveri tossa huhuili, et ne siirtyy
uuteen cryptausversioon. Pitääks tää paikkaansa, meinaan sit taitaa mennä seasonit romukoppaan ja ilo jää aikas lyhyeks. Vai hä? :cry:

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Maintenanceman sanoi:
Ovathan nuo noita ennenkin vaihdelleet... Olikohan viime kesänä viimeksi. :roll:
Aivan totta! Ja vaikka jossain vaiheessa varmastikin jotain hetkellistä harmia Conaxin osalta kehittävätkin niin ei Seasoneita romukoppaan tarvitse heittää. Sitä voi edelleen käyttää muiden salausten ratkaisemiseksi ja Wallbangeriin saa AU:n toimimaan siinä missä FUNiinkin.

viikinki

Huoltovalikon jäsen
Moron!

Joo, kiitti kundit vastauksista. Mulla oli iso duuni saada toi seasoni ja Emu toimiin Nogiaanissa ja mä ajattelin et tähänks tää ny sit jää.
Itse asiassa mä olen kyllä suunnitellu sivusyötön rakentamista Via:a varten
ja Samsungin hankintaa, mut ny on hillot sen verran vähissä ettei pysty. Mites muuten onnistuuko patchatyllä Samsungilla M2 kortin käyttö C***x:in pualella, onks tiatoo? Vai kuulostaaks tää ihan hullulta. :?

pipox

Rekisteröimätön kävijä
M2 toimii Sampassa Ok, eli säästyy tietokoneen hurinalta nurkassa kun pelkällä kortilla näkyy conax. Pikkusen tyyriitä noi basic laput vielä toistaseksi...

viikinki

Huoltovalikon jäsen
Kiitti vastauksesta. Oot oikeessa Pipox, tyyriitähän ne on, mut ehkä sit joskus. Kiitti muuten kundit ku kestätte noviisin kysymyksiä. Muualla ei oikeen tahota ymmärtää et jokainen on joskus ollu aloittelija. :lol:

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
@viikinki

Kiitoksia vaan itsellesi :D Sitä vartenhan tässä ollaan, että voidaan vaihdella tietoja/taitoja toistemme kanssa. Ja jokainen meistä on ollut noviisi joskus.
Kysymyksiä vaan rohkeasti peliin jatkossakin niin koitetaan yhdessä muiden kanssa löytää vastaukset niihin :idea: