Aloittelijan ostoaikeet ja neuvopyynnöt!

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Jugelix

Huoltovalikon jäsen
Morjens Teille kaikille!
Aloittelija kyselee seuraavaa: Olen haeskelemassa suht' edullista viritintä kakkosvirittimeksi tai vaihtoehtoisesti ykkösvirittimeksi. Olen katellut noita NOKIA:n 9802 vaihtoehtoina, koska hinta niillä alkaa olla suht sopivaa. Mutta, nyt luettuani keskusteluita, tuntuu siltä, että malli alkaa jäämään hieman jälkeen. Onko siis syytä unohtaa koko Nokialainen ja laittaa hiukka enemmän kiinni ja hankkia joku muu laite? "Nykyaikaisempi" mitä sillä sitten tarkoitankin.?? :oops:
Olisiko ehkä Samsung DSR-9500 VIACI patch-versio sittenkin kannattavampi ostos? Tai joku muu vastaava.
Kaipaisin nyt neuvoa koska olen kuitenkin vielä aloittelijan kengissä näissä jutuissa. Tosin jo vuoden pari pelannut niiden kanssa jollain lailla, mutta tietämys kaipaa kohennusta!!

Kiitollinen vastauksista!! :D

Vkeys

Huoltovalikon jäsen
Moro :D

Vastaanottimia voi rankata mielensä mukaan jokainen. Tärkeintä boxia hankkiessa on käyttötarve, eli mitä haluat/pystyt nähdä lautasen kautta?

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirjala
Laitteisto
Sony VPL-HW55ES + Stewart Firehawk 182cm, LibreElec + Intel NUC, 2 * nVidia Shield, LG 55B6V, Vu+ Uno4k & T90+8lnb, 28Tb Thecus N7510 NAS, Denon AVR-X1100W, AMX+ 3*Ipad, 3*KefQ1, 4*KefQ2DS, Elac S12EQ
Noista kahdesta mainutusta vaihtoehdosta suosittelen ehdottomasti Samsungia.

Jugelix

Huoltovalikon jäsen
Molskis taas!

" Raitsa ja Vkeys".

Kiitos ensinnäkin vastauksistanne. Niin, se mitä haluaisin tällä hetkellä, on pelkästään Sirius ja Thor yhdellä peilillä sivusyötöllä.
Mahdollisimman "halvalla" tietenkin! Virittimestä sen verran, että olisi ehkä mukavin ja käyttäjäystävällisin malli jokin, johon ei välttämättä CA-moduleita tarvittaisi näille mainitsemilleni THOR ja SIRIUS sateliiteille, vaan niille olisi integroidut lukijat.